۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دومین دوره مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور ۵ تا ۹ اسفند در گرمسار
1398/11/29

دومین دوره مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور ۵ تا ۹ اسفند در گرمسار
دومین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاههای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی گرمسار برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "دکتر محمدرضا شهابی کاسب" رییس انجمن دارت دانشگاههای کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه و تعمیم دارت در سطح دانشگاههای تحت پوشش درسراسر کشور ، دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در دو مقطع آقایان و بانوان اسفند ماه به میزبانی دانشگاه گرمسار برگزار خواهیم کرد تا زبده ترین دارترهای دانشجو را شناسایی کنیم.
وی افزود: طبق برنامه، مسابقات بخش آقایان در روزهای ۵ تا ۷ اسفند و رقابتهای بخش بانوان در تاریخ ۷ تا ۹ اسفند برگزار می شود.
رییس انجمن دارت دانشگاههای کشور با ابراز رضایت از میزان علاقه مندی و تعداد تیمهای شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: در حالی که دو روز دیگر به پایان ثبت نام در این رقابتها باقی مانده تاکنون ۱۵ تیم در بخش پسران و ۱۵ تیم هم در رده دختران برای شرکت در این مسابقات‌ ثبت نام کرده اند و به نسبت سال قبل رشد محسوسی در بعد کمیت داشته ایم که این نشانگر جذب مخاطبین و علاقه مندان دارت در دانشگاههای کشور بوده و مسلما این میزان علاقه مندی در کیفیت و بالا رفتن سطح فنی بازیها هم موثر خواهد بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی