۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد:
حضور 25 تیم در مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان
1398/09/12
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد:
حضور 25 تیم در مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد:شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان بزرگسال به میزبانی هیات انجمنهای ورزشی و کمیته دارت استان کهکیلویه و بویر احمد و با حضور 25 تیم از 23 استان کشور در شهرستان یاسوج برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، حسن برزگر با بیان این مطلب افزود: این رقابتها در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی چهار نفره و طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری 14 و 15 آذر در سالن 9 دی مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد یاسوج و با حضور 150 ورزشکار برگزار می شود.
وی اذعان داشت:مراسم قرعه کشی و گروه بندی این رقابتها چهارشنبه شب13 آذر با حضور کلیه سرپرستان تیمهای حاضر برگزار خواهد شد.
برزگر در خصوص میزبانی این رقابتها گفت:تمامی امکانات و شرایط برای این رقابتها مهیا است و امیدواریم که میزبان شایسته ای برای قهرمانان، ورزشکاران و کلیه دارترهای حاضر در مسابقات قهرمانی کشور باشیم،در این رقابتها تیمهای کهکیلویه و بویر احمد( دوتیم)، سیستان و بلوچستان،گیلان،خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مرکزی، سمنان، فارس، هرمزگان، مازندران، تهران(دوتیم)، اصفهان، بوشهر، خوزستان،لرستان،کردستان، همدان، قزوین، اردبیل، کرمان، منطقه آزاد اروند،ایلام و چهارمحال و بختیاری شرکت خواهند کرد.
وی در پایان تصریح کرد: لازم است از حمایتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی وجناب علیپور و همچنین از جناب علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهکیلویه و بویر احمد و انجمن دارت کشور و جناب تقوی مسئول مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد یاسوج به جهت پشتیبانی برای برگزاری این رقابتها تشکر و قدردانی کنم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی