۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
گزارشی از مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمنهای ورزشی لرستان
محمد علیپور :هیات لرستان پرکار و فعال است
1398/09/09
گزارشی از مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمنهای ورزشی لرستان
محمد علیپور :هیات لرستان پرکار و فعال است
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : هیات انجمن های ورزشی استان لرستان یک هیات پرکار و با برنامه است.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان لرستان، محمد علیپور در مجمع انتخاباتی رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان لرستان ، ضمن تبریک به مهدی سلاطی رئیس این هیات گفت:آقای سلاطی از جمله روسای هیات دلسوز و زحمت کش فدراسیون انجمن های ورزشی کشور است و استان لرستان نیز یکی از استان های ورزش خیز و مستعد کشور بشمار می‌رود.
وی افزود : در این راستا نیز حمایت از فعالیت های هیات انجمن های ورزشی در استان لرستان جز اولویت های ماست.
علیپور اظهار کرد: نگاه ما در سطح فدراسیون به هیات های استانی ،یکسان و بر اساس اعتدال است و امیدواریم در سطح اداره کل استان لرستان نیز وضع به همین صورت باشد زیرا این خطه و ورزش لرستان صاحب مردم و ورزشکاران با فرهنگ و نام آوری است.
وی ادامه داد: واقعیت این است که کار در حوزه ورزش کاری است که با عشق و علاقه صورت می گیرد و ارتباطات خوب انسانی و همکاری در این زمینه،کارساز و پیش برنده است.
علیپور با اشاره به اینکه اعتباری که برای ورزش هزینه می شود، در قیاس با مدال آوران و سطح ورزش کشور با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست،گفت: فقط عشق و علاقه باعث پیشرفت و توسعه ورزش است و گرنه با این بودجه ها نمی توان به این موفقیت ها دست یافت.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت مطلوب ورزش بانوان در این مجموعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرمایه گذاری فدراسیون انجمن های ورزشی در حوزه بانوان نتیجه بخش بوده است و جایگاه ورزش ایران در این بخش را تغییر و بهبود داده است.
وی افزود: با وجود همه ارزش ها و تاثیرات بسیار مطلوب ورزش در زمینه ایجاد نشاط و سلامت در جامعه و برعکس اعتبارات کشورهای اروپایی،آسیای شرقی ، آمریکای شمالی و ... که رتبه های 1 تا 5 بودجه را برای ورزش در نظر می گیرند ، دولت ها از سال ها پیش بودجه ورزش را کم در نظر گرفته اند و اعتبارات ورزش کشور در مقایسه با دیگر مجموعه ها زیر بیست است در حالیکه فدراسیون انجمن های ورزشی هم گستردگی و پیچیدگی های خودش را دارد.

مهدی سلاطی : تلاشمان را مضاعف میکنیم

در این جلسه مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این هیات طی 4 سال گذشته گفت: سال 94 که این هیات را تحویل گرفتیم تنها 2 هیات شهرستانی فعال در استان وجود داشت و خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش و همکاری زحمت کشان هیات انجمن های ورزشی استان، امروز 11 هیات شهرستان و 3 هیات در بخش های مختلف استان ، فعال هستند.
وی در ادامه فزود : آمار بیمه شده های این هیات در مهرماه 94 تعداد 74 نفر بوده که در سال 97 به 1030 نفر رسید و امروز در سه ماهه سوم سال نیز تعداد بیمه شده های هیات 770 نفر می باشد که این آمار جدا از ورزشکاران سازمان یافته است.
وی ادامه داد: ساخت خانه دارت استان، ساخت خانه فوتبال رومیز، ساخت خانه ورزش های هوایی، ساخت و تجهیز کتابخانه تخصصی ورزش استان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی،کسب مقام های مختلف کشوری و بین المللی، توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی، توجه به ورزش بانوان و ...بخشی از دستاوردهای هیات استان در 4 سال گذشته است.
سلاطی ضمن تقدیر از حضور ارزنده رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور و اعتماد دوباره مجموعه هیات انجمن های ورزشی استان در پایان سخنانش گفت: قطعا اعتماد مجموعه هیات انجمن های ورزشی به ادامه مسولیت در این سمت، تکالیف و مسولیت های ما را بیشتر خواهد کرد و در این زمینه نیز تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم بست.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی