۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
عباسپور:ترغیب جوانان به ورزش هدف اصلی ماست
1398/04/24

عباسپور:ترغیب جوانان به ورزش هدف اصلی ماست

نخستین و بزرگترین جشنواره ورزشهای دریایی و هوایی شمال کشور به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) به همت هیات انجمن های ورزشی استان گیلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی در اسکله زیبای ساحل مارینا انزلی برگزار شد.
احمد عباسپور رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان در این جشنواره بیان داشت:این جشنواره در ۳۰ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان انجام شد.هدف از برگزاری این رویداد ورزشی ارائه تجارب و دستاوردهای ورزشی کمیته های زیر مجموعه انجمن های ورزشی در حوزه دریایی و هوایی شامل:کمیته هوایی،کمیته جت اسکی،کمیته اسکی روی آب،کمیته موج سواری و پدل برد و هیات قایقرانی بوده است.
در این جشنواره تلاش بر این شد تا با تکیه بر چهار موضوع محوری سلامت و نشاط اجتماعی،جذب توریسم،کار آفرینی ورزشی،دعوت مردم به ورزش های جذاب این امر را تحقق سازیم.
وی افزود:هیات انجمن های ورزشی با وجود ۲۱ کمیته یکی از بزرگترین هیات های ورزشی استان گیلان است که خوشبختانه با وجود کمیته های پر مدالی در این هیات و سابقه درخشان مدال آوری گیلان و شرایط مطلوب منطقه و ساحل مارینا این فرصت کم نظیر را ایجاد کرد تا بتوانیم از این همایش به عنوان آغازی در جهت تحقق اهداف مورد نظر استفاده نماییم.
عباسپور در انتها بیان داشت: از آنجا که مهمترین کارکرد ورزش حفظ سلامت جامعه است ،ورزش بعنوان پدیده ای اجتماعی برای دوام سلامت جامعه لازم می باشد که قطعا تداوم این حرکت با حفظ سلامت جسمی و روانی،شادابی اجتماع و عدم گرایش جوانان به مواد مخدر را در پی خواهد داشت.
لذا ترغیب نسل جوان به این ورزشها هدف اصلی ماست و باید در اولویت برنامه ها باشد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی