فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
www.ifsafed.com

مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا : در ایران اصلا احساس غربت نمی کنم/ فدراسیون انجمن های ورزشی یکی از پرجمعیت ترین نهادهای ورزشی است
1394/03/02
مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا در نشست هماهنگی با رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه در ایران اصلا احساس غربت نمی کند ، اظهار داشت : محمد علیپور چهره ای شناخته شده در ورزش ایران و آسیا است و بخوبی توانسته یکی از پرجمعیت ترین خانواده های ورزشی را هدایت کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " حیدر فرمان " روز شنبه در این جلسه که در محل دفتر رییس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، افزود: من تاکنون بیش از 90 درصد تشکیلات ورزشی کشورهای آسیا را از نزدیک دیده ام اما با ضرس قاطع می گویم که چنین فدراسیون پرحجمی را مشاهده نکرده بودم . وی افزود : آقای علیپور را بخوبی می شناسم و می دانم که در این فدراسیون و همچنین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران تلاش می کند . خوشبختانه مسوولان ورزش ایران افرادی علاقه مند و دلسوز هستند و باوجود محدودیت های مالی ، بسیار کوشا و ساعی نشان می دهند. مدیر اجرایی وکویتی شورای المپیک آسیا ضمن تشکر از میزبانی خوب مسوولان کمیته ملی المپیک ایران از ایشان و دیگر مقامات این شورا گفت : از حضور در ایران بسیار خوشحالم و احساس می کنم که در کشور خودم هستم . حیدر فرمان در پایان گفت : همکاری با ایرانی ها برای ما افتخار است و تلاش می کنیم تا تعامل نزدیک تری با فدراسیون انجمن های ورزشی داشته باشیم . شایان ذکر است که این دو مسوول رده بالای شورای المپیک آسیا امروز ( شنبه ) با حضور در فدراسیون انجمن های ورزشی ، با محمد علیپور رییس و دیگر مقامات این فدراسیون دیدارکردند. در این نشست محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تیروکمان ، خزانه دار و عضو هیات رییسه کمیته ملی المپیک و همچنین دلداده مهربان دبیر فدراسیون ، سیروس عالمی مشاور اجرایی و رضا میرزاییان مشاور مطبوعاتی فدراسیون انجمن های ورزشی نیز حضور داشتند. در پایان این جلسه ، محمد علیپور به هریک از این میهمانان ویژه ، یک جلد قرآن نفیس اهدا کرد .