فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
www.ifsafed.com

یاسر سلیم بهرامی : مسابقات بین المللی رزم سلطان فردا کلید می خورد/ ترکیه ، جمهوری اذربایجان ، گرجستان و ایران پیکار می کنند
1398/05/19
رییس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران گفت : مسابقات بین المللی رزم سلطان بمناسبت دهه امامت و ولایت فردا ( یکشنبه ) با حضور ملی پوشان چهار کشور برگزار می شود .
یاسرسلیم بهرامی در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن بیان این مطلب افزود : تیم های ترکیه ، جمهوری اذربایجان ، گرجستان و ایران در این مسابقات حضور دارند که در سالن زنده یاد سیدرسول حسینی شهرستان ساری پیکار خواهند کرد . وی ضمن تشکر از حمایت محمد علیپور و تلاش وافر هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران ، انجمن رزم سلطان و کمیته رزم سلطان این استان گفت : هدف ما این است که در سایه تعامل و همگرایی این رقابتها را بخوبی برگزار کنیم و بتوانیم جوانان مستعد این خطه را به سمت سوی این ورزش جذاب و دیگر رشته های تحت پوشش ترغیب نماییم. سلیم بهرامی اضافه کرد : خوشبختانه رقابتهای مختلف در شهرهای استان طبق برنامه به پیش می رود که یکی از برنامه های ما ، عنایت ویژه به نسل جوان و چهره های آتیه دار است تا بتوان پشتوانه های خوبی را برای فردایی بهتر آماده کرد.