فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران
www.ifsafed.com

گزارشی از مراسم تجلیل از خانواده بزرگ انجمن‌های ورزشی مازندران
دلداده مهربان : هیات انجمن های ورزشی مازندران در عرصه های مختلف موفق بوده است/ یاسر سلیم بهرامی : رشد و بالندگی در یک سال گذشته نمود داشته است
1395/12/22
سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه هیات انجمن های ورزشی استان مازندران در عرصه های مختلف از جمله استعداد یابی و قهرمان پروری موفق بوده است ،گفت: امید است که این توفیق ها در سال آینده بیش از پیش مضاعف شود .
به گزاش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، دلداده مهربان در مراسم تجلیل از خانواده بزرگ انجمن های ورزشی استان مازندران ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه استعدادیابی و قهرمان پروری سرلوحه برنامه‌های فدراسیون و هیات‌های استانی قرار دارد و توفیقاتی در این زمینه حاصل شده که استان مازندران در این زمینه بیلان خوبی داشته است . وی با اشاره به موفقیت روزافزون هیات انجمن‌های ورزشی استان مازندران تصریح کرد: حضور چهار رشته المپیکی ونوپا در این خطه مستعدنشانه رشد و بالندگی هیات انجمن‌های ورزشی استانی است. مهربان با بیان اینکه مازندران مهد استعدادیابی و توسعه ورزش‌های سالنی و ساحلی و دریایی است، افزود: امید می رود با تلاش رئیس جوان هیات این استان ،شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های متمادی در عرصه‌های مختلف باشیم . یاسر سلیم بهرامی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به تبدیل این هیات به خانواده بزرگ ورزشی استان گفت: بیش از 11 رشته ورزشی در قالب انجمن‌های ورزشی در این استان فعال هستند و بنوعی باید هیات انجمن های ورزشی استان مازندران را باید یک اداره ورزش بزرگ در بین هیات‌های این قلمداد کرد. وی با بیان اینکه توسعه رشته‌های هوایی و آبی با توجه به گردشگرپذیر بودن مازندران رونق گرفته است، تصریح کرد: در یکسال گذشته رشد و بالندگی مطلوبی در این هیات نوپا محقق شده است. رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مازندران با اشاره به اینکه 12 هیات شهرستانی در مدت یکسال گذشته در استان فعال شده است، افزود: امروز بیش از 20 مقام قهرمانی ورزشکاران استان از طریق هیات انجمن‌های ورزشی مازندران محقق شده است. همچنین میزبانی بسیاری از مسابقات کشوری و استانی امسال توسط هیات استانی و شهرستانها صورت گرفته است. سلیم بهرامی از حضور مدرس بین المللی حوزه ورزش هوایی در مازندران خبر داد و گفت: توسعه ورزش هوایی و آبی به گردشگری ورزشی در مازندران کمک خواهد کرد. ضمن اینکه میزبانی دوره بین المللی جت اسکی توسط هیات انجمن‌های ورزشی مازندران مورد رضایت هیات رئیسه فدراسیون قرار گرفته است. رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مازندران با بیان اینکه استعدادهای خوبی شناسایی شده اند، گفت: در تلاش هستیم تا رشته‌های جدید را در شهرها و روستاهای شرق و مرکز استان تقویت کنیم. در پایان این مراسم از قهرمانان، داوران، مربیان، روسای هیات‌های شهرستانی و نواب رئیس هیات‌های فعال استان تقدیر شد.