۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سهراب آزاد : استعداد در سپک تاکرا موج می زند / رقابتهای نوجوانان وجوانان در اراک مایه امیدواری شد
1393/12/27

سهراب آزاد : استعداد در سپک تاکرا موج می زند / رقابتهای نوجوانان وجوانان در اراک مایه امیدواری شد
رییس انجمن سپک تاکرا برگزاری نخستین دوره مسابقات سپک تاکرای نوجوانان و جوانان باشگاههای ایران را دستاوردی بزرگ دانست و تاکید کرد : حضور پرشور 60 بازیکن در این رقابتها نشان از عنایت ویژه استانها به پشتوانه سازی است و من این حرکت را بفال نیک می گیرم .
سهراب آزاد در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد : به عنوان مثال تیمی از شهرستان مراغه برای نخستین بار در رقابتهای سپک تاکرا حضور یافت که جا دارد از مسوولان این منطقه تشکر داشته باشم .

همچنین از جناب سعید ملکی ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و همکاران ایشان به خصوص محمد مرادی مدیر تیم های ملی سپک تاکرا و ریاست هیات انجمن های ورزشی این استان که در امر برگزاری این مسابقات و برپایی اردوی تیم ملی امید تلاش کردند ، صمیمانه قدردانی کنم و دست آنها را به گرمی بفشارم .

نایب رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ادامه افزود: امید می رود که در آینده بتوانیم دست در دست هم ، در رقابتهای معتبر بین المللی حضوری مقتدرانه داشته باشیم و بتوانیم در این عرصه نیز بیش از پیش عرض اندام کنیم .

آزاد با تاکید بر حضور جوانان مستعد در این رشته مهیج و پرطرفدار اظهار داشت :
باید از تمامی مربیان سپک تاکرا ایران که در اماده سازی بازیکنان در مسابقات جوانان و نوجوانان زحمت کشیدند تشکری ویژه داشته باشم و به آنها دست مریزاد بگویم .

رییس انجمن سپک تاکرا در پایان از حمایت های محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از این رشته تقدیر کرد و گفت : حضور موفقیت آمیز سپک تاکرا در لیگ جهانی بر این ایده مهر تایید زد که پتانسیل ایرانی ها در این ورزش قابل توجه است و ما قصد داریم با پشتوانه سازی و عنایت ویژه به پایه ، آینده سپک تاکرا را بیمه کنیم . لذا از مسوولان انتظار داریم بیش از پیش دست ما را بگیرند و از این رشته حمایت کنند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی