۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سرپرست جدید نایب رئیس سافت بال بانوان:
توجه به آموزش راه توسعه سافت بال در کشور است
1393/12/26
سرپرست جدید نایب رئیس سافت بال بانوان:
توجه به آموزش راه توسعه سافت بال در کشور است
سرپرست جدید نایب رئیس سافت بال بانوان گفت: توجه به مقوله آموزش بهترین راهکار برای پیشرفت و توسعه سافت بال در سطح کشور خواهد بود.
خانم "سیده مهسا حسینی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: برای گسترش سافت بال نیاز مبرم به برگزاری متعدد کلاسهای آموزشی و تربیت و پرورش مربیان و داوران خانم در سراسر کشور داریم و قطعا برای این مهم برنامه ریزی دقیقی تدوین خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: ساماندهی اطلاعات بازیکنان، مربیان و داوران سافت بال هم در برنامه های ما قرار دارد و باید مشخص کنیم که چه تعداد بازیکن، مربی و داور سافت بال با درجه بندی های مختلف در سراسر کشور حضور دارند.
"حسینی" برگزاری مستمر لیگ سافت بال را هم بسیار مهم توصیف کرد و اذعان داشت: خوشبختانه لیگ سافت بال چند سالی است که بطور منظم و به صورت منطقه ای در کشور برگزار می شود و ما قصد داریم که با تقویت این رقابتها به شناخت مستعدین و نیروهای آتیه دار کمک کنیم چرا که از دل یک لیگ پویا و اکتیو بازیکنان و نیروهای جوان استخراج می شوند و از طرفی حضور مستمر بازیکنان ملی پوش در کوران مسابقات و تمرینات تیمها به تقویت تیمهای ملی کمک شایانی خواهد کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی