۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مرحله نهایی دارت رنکینگ کشوری – کرمان
مهدی هوشمندان و ساجده احمدی جام قهرمانی را به خانه بردند
1393/12/24
مرحله نهایی دارت رنکینگ کشوری – کرمان
مهدی هوشمندان و ساجده احمدی جام قهرمانی را به خانه بردند
مرحله دهم و نهایی مسابقات دارت رنکینگ کشوری که با حضور 77 ورزشکار به میزبانی استان کرمان برگزار شد با قهرمانی مهدی هوشمندان از البرز در بخش مردان و ساجده احمدی از گلستان در بخش زنان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در پایان مرحله دهم در قسمت بانوان خانم ها "دنیز هشت بران" از استان تهران مقام اول ، "ساجده احمدی" از استان گلستان دوم ، "منا فرهنگ" از استان تهران و "خدیجه حاجی پور" از استان گیلان عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.
در بخش آقایان نیز "علیرضا شایق" از استان یزد مقام اول، "سید حسین پیشوایی" از استان گیلان دوم، "مهدی حاجی حسینی مسگر" از استان تهران و رحیم هاشمی شیرازی از استان فارس عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.
اما در کل ده دوره رنکینگ کشوری در بخش بانوان، "ساجده احمدی" از گلستان مقام قهرمانی را از آن خود کرد، "منا فرهنگ" از تهران دوم شد، "دنیز هشت بران" از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت و "مدینه ملک حسینی" از گلستان چهارم شد.
در بخش آقایان "مهدی هوشمندان" از البرز اول شد، "رحیم هاشمی شیرازی" از فارس در ردیف دوم ایستاد، "بیت الله کریمی" از گیلان در مکان سوم قرار گرفت و "عباس سمیعی" از البرز چهارم شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی