۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سهراب آزاد:
سپک تاکرا سال پرباری را پشت سر گذاشت
1393/12/12
سهراب آزاد:
سپک تاکرا سال پرباری را پشت سر گذاشت
رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: با وجود فراز و نشیب های فراوان، سپک تاکرا سال پربار و موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت و کماکان مسیر رشد و پیشرفت را ادامه داد.
سهراب آزاد در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: کسب دو مدال ارزشمند در بازیهای ساحلی آسیا در پوکت در بخش رگو و تیم ایونت و همچنین دو نشان نقره در رقابتهای جهانی تایلند در هوپ تاکرا و دو نفره اوج کار سپک تاکرای ایران در عرصه های بین المللی بود.
وی اظهار داشت: کسب این موفقیتها و رسیدن به مدالهای خوش رنگ این پیام را برای ورزش ایران به همراه داشت که اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به سپک تاکرا اعتماد کنند با حضور این رشته در بازیهای آسیایی می توان به مدال آوری آن در بزرگترین آوردگاه قاره کهن امیدوار بود.
آزاد برگزاری لیگ های سراسری و کلاسهای آموزشی را بسیار مفید خواند و تصریح کرد: لیگ سپک تاکرا همچون سالهای گذشته در دو بخش مردان و زنان و بسیار پربار و پویا برگزار شد و ثمره آن شناخت استعداهای آتیه دار و نیروهای جوانی است که به تیمهای ملی پایه تزریق شدند.
او اضافه کرد: در بحث آموزش به خصوص تربیت داوران و مربیان هم عملکرد مناسبی داشتیم و رشد و ارتقای سطح داوری و مربیگری حاصل از برپایی کلاسهای آموزشی بسیار سودمند و مفید بود و از طرفی حضور 4 ماهه سومکیت سرمربی تایلند در راس تیم ملی در افزایش سطح دانش مربیان جوان که در کنار او قرار داشتند بی تاثیر نبود.
رئیس انجمن سپک تاکرا از برنامه های هدفمند برای ورود این رشته به نهادها و سازمانهای مختلف خبر داد و گفت: در سال جاری سپک تاکرا به یکی از رشته های زیر مجموعه سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه شد و این مهم می تواند در رشد و گسترش این رشته در سطح پایتخت بسیار موثر واقع شود.
آزاد اذعان داشت: بانوان ما در سطح شهرداریهای تهران بسیار پرکار هستند و در مجموع در بخش بانوان هم در بعد آموزشی و هم در بحث قهرمان پروری رشد قابل توجهی داشته ایم که کسب 3 مدال برنز در رقابتهای جهانی تایلند حاصل این برنامه محوری در بانوان است.
وی سال 94 را سالی پرکار برای انجمن سپک تاکرا اعلام کرد و اظهار داشت: برای سالی جدید برنامه های زیادی داریم تا نه تنها سپک تاکرا ایران در میادین بین المللی موفق باشد بلکه در سطح داخلی هم به دستاوردهای مهمی دست پیدا کنیم.حضور در رقابت های مقدماتی لیگ جهانی که در اردیبهشت ماه سال آینده در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد اولین قدم ما در این سال خواهد بود، برگزاری رقابت های لیگ در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر برنامه مهم ما در سال 94 است و میزبانی از حلیم بن قادر رییس فدراسیون اسیایی در شهر تهران و افتتاح مقر کنفدراسیون غرب آسیا در تهران از دیگر برنامه های مهم انجمن سپک تاکرا در سال آینده خواهد بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی