۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
"محمد علیپور" در گفت و گو با فارس:
تمام استان‌های کشور پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی دارند
1393/12/12
"محمد علیپور" در گفت و گو با فارس:
تمام استان‌های کشور پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی دارند
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: تمام استان‌های کشور پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی دارند.
محمد علیپور در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: تمام استان‌های کشور پایگاه قهرمانی ورزش دارند و از قبل به‌صورت سنتی فعالیت می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: این سالن‌ها با سیستم جدیدی که در دو سال اخیر طراحی شده باید دستگاه‌ها و امکانات‌شان به‌روز شوند و نمی‌توان به امکاناتی تکیه کرد که مربوط به 20 سال گذشته است.
علیپور تصریح کرد: این سالن‌ها امکاناتی را برای ورزشکاران و در راستای کمک به کسب موفقیت در عملکرد بهتر برای رسیدن به قهرمانی فراهم می‌کنند.
وی با بیان اینکه در سطح کشور برای بالغ بر 20 استان سیستم پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی با آئین‌نامه جدید نوشته شده، افزود: در این پایگاه‌ها استعدادها کشف می‌شود و به قهرمانان کمک می‌کند تا بتوانند در رشته تخصصی خود موفق باشند.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: برای راه‌اندازی و افتتاح این مرکز در کرمانشاه بالغ بر 330 میلیون تومان هزینه شده که در آینده به وزارت ورزش کمک خواهد کرد تا دستگاه‌های مجهزتری اضافه و به بخش ورزش قهرمانی کمک شایانی کند.
علیپور به افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانشاهی در عرصه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه قهرمانان بزرگی تحویل به کشور داده و امیدواریم در آینده این مسیر ادامه یابد.
وی احداث پایگاه‌های مذکور را در شکوفایی استعدادها و پرورش قهرمانان موثر دانست و گفت: برنامه‌های ارائه شده به ورزشکاران در این مرکز موجب عملکرد بهتر ورزشکاران آنها می‌شود.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: ایجاد این مرکز کار بسیار خوب و علمی بود.
جعفر همتی بیان داشت: این پایگاه موجب جذب جوانان و نوجوانان در رشته‌های مختلف می‌شود و راه علمی و درست رسیدن به قهرمانی را به آنها می آموزد.
وی با بیان اینکه این امر تا کنون در استان مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: با کمک و حمایت مدیر ارشد و مجموعه ورزشی استان این کار شروع شد و به پایان رسید.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی