۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال:
تجربیات گرانبهایی از مسابقات غرب آسیا بدست آوردیم
1393/12/11
سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال:
تجربیات گرانبهایی از مسابقات غرب آسیا بدست آوردیم
سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال گفت: در مسابقات غرب آسیا جدای از نتیجه بدست آمده تجربیات گرانبهایی حاصل شد که ملی پوشان باید این تجربه را به بقیه بازیکنان بیس بال انتقال دهند.
"توما ایروکاوا" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: گرچه کسب عنوان نایب قهرمانی غرب آسیا نتیجه ارزشمندی است ولی آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که هدفم طی این 8 ماه تبدیل کردن بازیکنان به یک تیم واحد و متحد بود که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.
وی اظهار داشت: دستاورد مهم دیگر این مسابقات تجربه بزرگی است که ملی پوشان بیس بال در مصاف با تیمهای غرب آسیا بدست آوردند و حضور در این تورنمنت بین المللی کمک زیادی به سطح آمادگی بازیکنان کرد.
"ایروکاوا" در خصوص سطح فنی این مسابقات گفت: به هر حال همه تیمها با آمادگی خوبی در این رقابتها حاضر شده بودند و به خصوص پاکستان که به مراتب شرایط فنی بهتری نسبت به دیگر تیمها داشت.
او اضافه کرد: تیم ایران هم از آمادگی خوبی برخوردار بود و بازیکنان در بخش پوشش و تمرکز در سطح بالایی ظاهر شدند و از همه مهمتر یکدلی و اتحاد رمز موفقیت آنها بود.
سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال آینده روشنی برای این رشته در ایران متصور است و در این باره گفت: در ایران توانایی و استعدادهای بالقوه بیس بال بوضوح دیده می شود و میزان علاقه مندی به این رشته بسیار بالا است و می توان از این پتانسیل و ظرفیت بهترین استفاده و بهره را برد.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی