۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سرمربی تیم ملی راگبی در گفت و گو با ایرنا:
با 12 بازیکن به هند می رویم
1393/11/08
سرمربی تیم ملی راگبی در گفت و گو با ایرنا:
با 12 بازیکن به هند می رویم
سرمربی تیم ملی راگبی هفت نفره ایران گفت: فرصت زیادی تا شروع مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک نداریم از این رو 14بازیکن را به اردو دعوت کردیم و در نهایت 12بازیکن را اعزام خواهیم کرد.
مرتضی رسولی در گفت وگو با ایرنا افزود: 14 اسفند ماه این مسابقات در هندوستان آغاز می شود و پیش از آن سه مرحله اردو تدارک دیده ایم و بازیکن جدیدی هم دعوت نخواهد شد.
وی درخصوص وضعیت تیم ملی گفت:تیم بسیار آماده ای در اختیار داریم و با توجه به قهرمانی در مرحله اول این رقابت ها،بازیکنان با روحیه بیشتری گام به مرحله دوم خواهند گذاشت.
رسولی بیان کرد:پس از اتمام مسابقات مرحله دوم، سه تیم راهی دور سوم که قرار است سال آینده در هنگ کنگ برگزار گردد، خواهند شد.
وی در مورد راگبی فارس هم گفت:راگبی فارس از توانمندی های بسیاری برخوردار است و کادر فنی تیم ملی علاوه بر معین سرکاری، پیام شجاعی و امید زارع چند بازیکن دیگر از فارس را به اردو دعوت کردکه متاسفانه این بازیکنان به دلیل مشکلات مالی نتوانستند دراردوحاضر شوند.
تیم های ایران، لبنان، امارات، برونئی ، کامبوج ، گوام ، هندوستان ، اندونزی، قزاقستان ، لائوس ، مغولستان ،پاکستان و ازبکستان در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک که از 14 اسفندماه امسال در شهر چنای هندوستان آغاز می شود، حضور خواهند داشت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی