۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
قاسم منوچهری خبر داد:
ایران میزبان پنجمین دوره مسابقات "او- اسپرت" قهرمانی آسیا در اسفندماه
1393/09/29
قاسم منوچهری خبر داد:
ایران میزبان پنجمین دوره مسابقات "او- اسپرت" قهرمانی آسیا در اسفندماه
رییس انجمن "او- اسپرت" گفت: ایران میزبان پنجمین دوره مسابقات "او- اسپرت" قهرمانی آسیا در اسفندماه خواهد بود.
"قاسم منوچهری" در گفت وگو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: در اسفندماه سالجاری میزبان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم بود و تاکنون 22 کشور آسیایی برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.
وی اظهار داشت: برای محل برگزاری این رقابتها در حال رایزنی هستیم و این مسابقات در سالن "افراسیابی" تهران و یا "مجموعه انقلاب" همدان برگزار خواهد شد.
منوچهری درباره وضعیت این رشته در ایران گفت: همانطور که می دانید خواستگاه "او- اسپرت" ایران است و ما در سال 2005 با هماهنگی کمیته ملی المپیک این رشته را راه اندازی کردیم و بالطبع یکی از قدرتهای آسیا و جهان به حساب می آییم.
او تصریح کرد: در 4 دوره قبلی مسابقات آسیایی در دو دوره و در سالهای 2008(تهران) و 2010(همدان) میزبان بودیم که در هر 2 دوره قهرمان شدیم، در اولین دوره که سال 2007 در تاجیکستان برگزار شد به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم ولی در چهارمین دوره که در هند برپا شد شرکت نکردیم.
رییس انجمن "او- اسپرت" تیمهای آسیایی میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس را حریفان اصلی ایران برشمرد و اذعان داشت:علاوه بر کشورهای آسیای میانه مثل ازبکستان، تاجیکستان و قزاقستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مثل قطر، امارات و عمان، هنگ کنگ نیز از رقبای اصلی ما در آسیا به حساب می آیند.
وی سطح مسابقات قهرمانی کشور اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان به لحاظ کیفیت فنی و کمیت بسیار عالی برگزار شد و انگیزه وآمادگی شرکت کنندگان با توجه به اینکه این رقابتها حکم بازیهای انتخابی تیم ملی را داشت مثال زدنی بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی