۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
"سومکیت" در گفت و گو با فارس:
تیم ملی سپک تاکرای ایران آمادگی خوبی دارد
1393/05/05
"سومکیت" در گفت و گو با فارس:
تیم ملی سپک تاکرای ایران آمادگی خوبی دارد
سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا کشورمان از آمادگی بالای تیم ملی به منظور حضور در مسابقات جهانی و آسیایی خبر داد.
سومکیت سانگ‌ساتینون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تمرینات تیم ملی از یک ماه گذشته آغاز شده و هم اکنون آخرین مرحله آماده‌سازی تیم ملی در اراک در حال برگزاری است که بعد از پایان این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات جهانی به تایلند اعزام خواهد شد.
وی تصریح کرد: تیم ملی تاکنون سه مرحله از اردوهای آماده‌سازی را پشت سر گذاشته که اردوی اراک بلافاصله پس از پایان دومین مرحله که در تهران بود، آغاز شده است و آخرین اردوی آماده‌سازی تیم خواهد بود.
سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا گفت: بعد از اتمام اردوی تهران یک سری وظایف و فعالیت‌ها و تمرینات را به عهده بازیکنان گذاشتیم که مابین اردوی تهران و اراک در این فرصت آنها را انجام بدهند و هم اکنون اکثر بازیکنان از لحاظ بدنی به 70 درصد آمادگی رسیده‌اند.
سومکیت با اشاره به کم بودن تمرینات آماده‌سازی خاطرنشان کرد: به دلیل زمان بسیار کمی که در اختیار داشتیم، امکان اینکه بخواهیم تمرینات پر فشاری را به بازیکنان بیاوریم، وجود نداشت به همین دلیل مجبور بودیم همزمان کارهای جسمانی، فعالیتی و تاکتیکی را با هم انجام دهیم.
وی گفت: با توجه به فرصت بسیار کمی که تا شروع مسابقات باقی مانده امیدواریم با شناسایی و انتخاب ترکیب و نفراتی که از آمادگی بهتری برخوردارند، با آمادگی 80 درصدی در مسابقات حضور یابیم.
سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این مسابقات و در بخش‌های مختلف مثل سپک تاکرای تیمی و رگو درخشش خوبی داشته و برای ایران افتخارآفرینی کنیم.
سرمربی تیم ملی گفت: آمادگی صد درصد برای حضور در مسابقات حداقل به 6 ماه تمرین نیاز دارد، فرصت ما برای آماده‌سازی تیم بسیار کم بود، ولی فکر می‌کنم در این مسابقات پیش‌رو، جوانان ایران نمایش خوبی از خود نشان دهند چرا که در این فرصت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.
سومکیت افزود: البته همه کشورها با آمادگی خوبی در مسابقات حضور پیدا می‌کنند، تیم‌هایی که قرار است ما با آنها رقابت کنیم، تمرینات خیلی خوبی داشتند و برای اینکه تیم درخشش خوبی در مقابل آنها داشته باشند باید زمان تمرین و طول تمرین ورزشکاران را افزایش دهیم.
سرمربی تیم ملی سپک ‌تاکرا تاکید کرد: مسئله‌ای که در ورزش خیلی اهمیت دارد موضوع زمان است و اینکه بازیکن و مربی بتوانند از زمان بهترین استفاده را برده و تیم را از هر نظر آماده نگاه دارند، من به توانمندی بازیکنان ایران اعتقاد دارم، به دلیل اینکه ضریب هوشی فوق‌العاده بالایی دارند و پیشرفتی که دیگر تیم‌ها در مدت چند ماه به آن دست پیدا می‌کنند در بازیکنان ایران در مدت زمان خیلی کمتری به وضوح دیده می‌شود.
سومکیت گفت: ورزشکاران ایران این توانایی را دارند که به شرط برگزاری اردوهای مناسب به بالاترین سطح ممکن دست پیدا کنند و در مسابقات آسیایی مدال‌آور باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از شرایط میزبانی اراک اظهار کرد: امکانات اراک واقعا متفاوت از دیگر شهرها است، سالن اختصاصی، امکانات و شرایط بسیار خوبی در این شهر وجود دارد که در مجموع می‌توان گفت برنامه‌ریزی بسیار مناسب موجب ایجاد شرایط برگزاری بسیار خوب این اردو شده است.
سرمربی تیم ملی سپک ‌تاکرا فیلیپین، تایلند، مالزی، کره، هند و لائوس را از قطب‌های مهم سپک ‌تاکرا عنوان کرد و ادامه داد: این تیم‌ها رقیب‌های سرسختی برای ایران هستند که امیدواریم با موفقیت این تیم‌ها را شکست دهیم.
سومکیت گفت: در اردوی گنبد چند روز فرصت داشتیم تا بتوانیم بازیکنان را انتخاب کنیم، در اردوی تهران پیشرفت خیلی خوبی از بازیکنان شاهد بودیم و همه تمرکز خوبی روی تمرینات داشتند.
سومکیت ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی در اردو وجود ندارد، ولی با توجه به نزدیکی مسابقات و تمرینات سختی که برای تیم در نظر گرفتیم، مراقب هستیم بازیکنی مصدوم نشود و مشکل خاصی برای بازیکنان به وجود نیاید.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی