۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش:
به آینده ورزش بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی خوشبینم/ویژگیهای این فدراسیون باعث رشد ورزش بانوان می شود
1393/02/03
دانلود کنید
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش در مراسم معارفه نواب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت:با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد انجمنهای ورزشی به آینده ورزش بانوان در این فدراسیون بسیار خوشبین هستم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم رباب شهریان با بیان این مطلب افزود:این فدراسیون به دلیل تعدد رشته ها متناسب با سلایق مختلف و میزان علاقه مندی جوانها و از همه مهمتر رییس دلسوز و حامی ورزش بانوان که درایت و محبوبیت زیادی در ورزش کشور دارد مطمئنا در این بخش به موفقیت می رسد و گسترش و پیشرفت ورزش بانوان در این فدراسیون روز به روز افزایش خواهد داشت.
وی اذعان داشت:خانم ضیا بخش به عنوان نایب رییس بانوان این فدراسیون از کارشناسان مجرب وزارت ورزش محسوب می شود که با انگیزه و انرژی می تواند در راستای اهداف توسعه ورزش بانوان در این فدراسیون منشا خدمت باشد.
شهریان سیاست وزارت ورزش در قبال ورزش بانوان را بسیار مثبت خواند و گفت:حمایت از ورزش بانوان یکی از رکنهای اصلی وزارت ورزش است که دکتر گودرزی روی این مهم تاکید دارند و ایجاد کار بنیادی و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و همگانی بانوان در دستور کار است و امیدوارم که فدراسیون انجمنهای ورزشی با توجه به ظرفیتهای موجود از این فرصته انهایت استفاده را ببرد و شخصا به عنوان عضو خدمتگزار ورزش بانوان از فعالیتهای بانوان این فدراسیون اکتیو و با برنامه حمایت خواهم کرد.
او اضافه کرد:طبق فرموده مقام معظم رهبری که اظهار داشتند" افتخار می کنم که یک زن با حجاب و مسلمان ایرانی روی سکوی قهرمانی قرار می گیرد" باید بگویم این برای ما باعث خوشنودی است که در بازیهای اسیایی اینچئون شانس صد در صدی مدال در چند رشته بانوان را داریم و انتظار داریم که بانوان شما هم در مباحث بین المللی فعال شوند و از آقای علیپور می خواهم که در کرسیهای بین المللی،راس انجمنها و حتی هیات ها از بانوان استفاده کنند .
شهریان در پایان گفت: از برگزاری جشنواره بانوان در این فدراسیون استقبال می کنیم و لازم است از فعالیتهای اقای مهربان به عنوان دبیر زحمتکش و حامی ورزش بانوان فدراسیون قدردانی نمایم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی