۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کاپیتان تیم ملی موی تای:
بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب خواهیم کرد
1393/01/26
کاپیتان تیم ملی موی تای:
بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب خواهیم کرد
کاپیتان تیم ملی موی تای کشورمان در پایان مرحله نخست اردوی آمادگی گفت: تمام تلاش ورزشکاران، مربیان و کادرفنی کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی است.
"وحید روشنی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی، اظهار داشت: مرحله اول اردوی آمادگی با حضور 45 نفر از بهترین ورزشکاران کشورمان در شهر آبسرد (دماوند) کار خود را آغاز کرد و تمرینات طبق برنامه و با جدیت انجام شد.
وی گفت: شرایط اردو از دوره های قبل بسیار بهتر شده بطوریکه برای اولین بار سالن تمرین دارای رینگ و تشک مرغوب است.
روشنی در ادامه افزود: ورزشکاران در اردو از افراد با تجربه در این رشته هستند و از تیمهایی که در این مسابقات شرکت می کنند آشنایی داریم و قبلا با آنها روبرو شده ایم که قوی ترین حریفان ما تایلند، روسیه و بلاروس هستند.
کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص تغییرات صورت گرفته در راس مدیریتی انجمن نیز افزود: "حمدالله عبادتی" سرپرست جدید از افراد با تجربه موی تای کشورمان است و برنامه های بسیار خوبی برای رشد و توسعه این رشته در کشور درنظر دارد، همانند برگزاری مستمر مسابقات در طول سال که این خود باعث ترغیب بیش از پیش ورزشکاران و مربیان کشور خواهد شد.
وحید روشنی در پایان اظهار داشت: گرچه انجمن از مشکلات مالی رنج می برد اما تمامی افراد حاضر در اردو از هیچ تلاشی برای حفظ و ارتقاء مقام ایران در سطح بین المللی فرو گذار نخواهند کرد و من امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان با نگاه ویژه خود به این رشته حمایتهای خود را از ما دریغ نکنند.
لازم بذکر است مسابقات جهانی مالزی از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در جزیره لنکاوی برگزار خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی