۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
برگزاری وبینار هماهنگی داوران مسابقات جهانی مجازی سپک تاکرا
1400/06/31

برگزاری وبینار هماهنگی داوران مسابقات جهانی مجازی سپک تاکرا
جلسه هماهنگی داوران مسابقات جهانی مهارت های انفرادی که قرار است مهرماه به میزبانی ایران و بصورت مجازی برگزار شود با حضور نایب رییس فدراسیون جهانی، نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی، مدیران برگزاری این رقابت ها و مسئول کمیته داوری مسابقات به شکل آنلاین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در ابتدای این وبینار که با حضور 48 داور خانم و آقا از کشورهای ایران، تایلند، هندوستان، مالزي، سنگاپور، کره جنوبی و نپال برگزار شد، "سهراب آزاد" رییس انجمن سپک تاکرا ایران و نایب رییس فدراسیون جهانی گفت: فدراسیون جهانی پس از اینکه برگزاری مسابقات متعدد مهارت های انفرادی در ایران را رصد کرد تصمیم گرفت اولین دوره مسابقات جهانی مجازی و آنلاین را با میزبانی ایران برگزار کند و این بهترین فرصت است تا داوران کشورمان بار دیگر در کنار سایر داوران جهانی تجربیات ارزنده ای کسب کنند.
سپس "شمسول کاهاربین" نایب رئیس کمیته سپک تاکرا فدراسیون جهانی پیام "داتو حلیم بن کادر" دبیرکل فدراسیون جهانی را برای حاضران در وبینار قرائت کرد و برای همه داوران در این رقابت ها آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه این نشست تخصصی "علی فولادی راد" دبیر انجمن سپک تاکرا ایران و مدیر برگزاری جام جهانی مهارت های افرادی مجازی در خصوص اساسنامه برگزاری مسابقات نکاتی را یادآوری کرد و به سوالات داوران در خصوص نحوه برگزاری مسابقات پاسخ داد.
در طی این وبینار خانم "یلدا قاسمی" مسئول برگزاری جام جهانی در بخش بانوان و یکی از داوران آسیایی کشورمان به همراه "امید شیری" مدیر کمیته داوران انجمن سپک تاکرا ایران و مسئول کمیته داوران این مسابقات و "زبیر شاری" یکی از بهترین داوران ومدرسان ISTAF نکات فنی داوری این رقابت ها را برای حاضرین توضیح دادند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی