۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
علیپور: استان البرز پتانسیل بالایی برای قهرمان پروری دارد
1400/04/27

علیپور: استان البرز پتانسیل بالایی برای قهرمان پروری دارد
محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در مجمع انتخاباتی هیات انجمنهای ورزشی استان البرز گفت: استان البرز قهرمان پرور است و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه ورزش در کشور دارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی افزود: در این استان قهرمانان شاخصی در رشته های مختلف حضور دارند و استعداد در این منطقه بسیار است و به لحاظ امکانات مثل زمین اختصاصی و بین المللی بیس بال در مجموعه ورزشی انقلاب کرج شرایط مناسبی وجود دارد.
وی با تقدیر از مسئولین پیشین این هیات اظهار داشت:لازم است از تلاشهای جناب ادهمی سرپرست این هیات و مسئولین قبلی که برای پیشبرد اهداف و فعالیتهای انجمنهای ورزشی تلاش کردند تقدیر و تشکر داشته باشم و برای جناب رضایی رییس جدید هیات آرزوی موفقیت و تلاش بیشتر دارم.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرایط بحران کنونی اذعان داشت: از همه مسئولین و دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران مجدانه میخواهم که از برگزاری هرگونه مسابقه، دوره آموزشی، تمرین، همایش و جلسات حضوری جدا پرهیز کنند تا انشالله با واکسینه شدن عمومی‌جامعه به شرایط و روال عادی بازگردیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی