۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نشست آنلاین کمیته های استانی کیک بوکسینگ واکو
1400/03/05

نشست آنلاین کمیته های استانی کیک بوکسینگ واکو
جلسه آنلاین مسئولین (آقایان و بانوان) کمیته های استانی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج. ا. ا) با حضور دکتر ناصر نصیری رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) روز شنبه اول خرداد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این جلسه که از ساعت ۱۴ به مدت ۳ ساعت برگزار گردید، دکتر نصیری پس از بررسی و پیگیری فعالیتهای کمیته های استانی انجمن به رویدادهای مهم سال جاری بخصوص اهمیت و موفقیت تیم ملی در مسابقات کیک بوکسینگ بازیهای آسیایی داخل سالن و فنون رزمی تایلند ۲۰۲۱ که به اسفند ماه سال جاری موکول گردیده است اشاره نمود.
نظر به برگزاری مسابقات جهانی کیک بوکسینگ ۲۰۲۱ مورخ ۲۳ مهر الی ۲ آبان به میزبانی ایتالیا در رده سنی بزرگسالان (آقایان و بانوان) از کمیته های استانی تحت پوشش انجمن در خواست شد که در آمادگی ورزشکاران کمیته استانی خود نظارت کامل داشته و مربیان ملی و کمیته فنی انجمن را یاری تا نسبت به تشکیل و اعزام یک تیم قدرتمند و فنی برای شرکت در این رویداد بین المللی که از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است اقدام گردد.
باتوجه به اهمیت موضوع، مسئولین استانهای تحت پوشش موظف گردیدند تا هرچه سریعتر نسبت به ارزیابی ورزشکاران استانی اقدام و نفرات فنی خود را جهت شرکت در ارزیابی کشوری به انجمن معرفی نمایند.
همچنین وی نسبت به تعویق مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ کیک بوکسینگ به میزبانی کره جنوبی با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح آسیا و در راستای حفظ سلامت ورزشکاران اشاره و اعلام کرد که تاریخ جدید مسابقات متعاقبا از سوی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) اطلاع رسانی خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی