۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
برگزاری جشنواره مجازی انجمن های ورزشی استان اصفهان
1400/02/28

برگزاری جشنواره مجازی انجمن های ورزشی استان اصفهان
رییس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان از آغاز جشنواره مجازی با حضور ورزشکاران رشته های تحت پوشش هیات در سراسر استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، حمیدرضا غزنوی شمار ورزشکاران حاضر در این جشنواره را افزون بر یک هزار و ٢٠٠ نفر اعلام کرد و افزود: سافت بال، پارکور، موی تای، راگبی، کریکت، فلوربال ، برای تونیک، اسپوکس، رزم سلطان، کیک بوکسینگ واکو، جهت یابی، دارت ، سپک تاکرا از رشته های این رویداد فرهنگی ورزشی است که برترین های هر رشته معرفی و از آنها تجلیل خواهند شد.
وی با اشاره به هم افزایی و مشارکت شهرداری اصفهان و مسوولان هیات برای برگزاری مناسب این رویداد درباره فرایند برگزاری جشنواره توضیح داد: ورزشکاران بر مبنای برنامه ریزی های صورت گرفته هر کمیته در منازل و یا محیطهای سرباز بصورت غیرحضوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و با ارسال فیلم هایی از عملکرد و فعالیت های خود از تیم‌های داوری امتیازات لازم را کسب می‌کنند و بر همین اساس رده بندی می شوند.
غزنوی با اشاره به همه گیری بیماری کووید-١٩ و کاهش فعالیتهای ورزشی حضوری خاطرنشان کرد: به همین دلیل هیات برنامه های خود را در حدود یک سال اخیر بر محوریت رخدادهای مجازی قرار داد تا ضمن حفظ آمادگی ورزشکاران، زمینه ساز ارتقای سلامتی جسمی و روحی اعضای تیم ها باشد.
وی به جاری نبودن رودخانه زاینده رود از مهر ماه سال قبل تاکنون اشاره کرد و اظهارداشت: همین امر باعث شده با وجود سرمایه گذاری های خوبی که در رشته های آبی و در رشته کیبل اسکی انجام گرفته نه تنها فعالان رشته ها نتوانند در جشنواره حضور یابند بلکه فعالیت آنان با سختی مواجه شده است.
رییس هیات انجمن های ورزشی درباره رشته های هوایی زیرمجموعه گفت: متاسفانه در استان نسبت به دیگر نقاط کشور محدودیت های بیشتری برای فعالیت این رشته ها اعمال شده و کاهش فعالیتشان را رقم زده است، بسیاری از این محدودیتها منطقی نیست و حتی استان تهران برغم وجود نهادهای مختلف و لزوم حساسیت بیشتر، این میزان سختگیری وجود ندارد.
نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی برپایی جشنواره های مجازی را یک راهبرد در این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: بر همین اساس قصد داریم جشنواره های مجازی را در کل کشور و تمامی استان‌ها گسترش دهیم و اصفهان می‌تواند در این زمینه الگوی مناسبی باشد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی