۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
برگزاری وبینار فدراسیون جهانی اسکی روی آب با حضور نماینده ایران
1400/01/31

برگزاری وبینار فدراسیون جهانی اسکی روی آب با حضور نماینده ایران
وبینار مسئولان کمیته های فنی و تخصصی فدراسیون جهانی اسکی روی آب با حضور عباس ناطق نوری سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی و دبیر انجمن اسکی روی آب و عضو اصلی کمیته فنی کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این وبینار به ریاست پاول فونگ رئیس اجرایی فدراسیون جهانی اسکی روی آب و با هدف بررسی و اصلاح برخی از قوانین فنی مسابقات ، قوانین داوری و امتیاز دهی و شرایط برگزاری مسابقات رشته های مختلف و وظایف کمیته های اجرایی و سیستم مدیریت رویدادهای ملی و بین المللی فدراسیون جهانی اسکی روی آب ( EMS ) به مدت ۱۲ ساعت در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد.
همچنین در خلال این وبینار در خصوص برگزاری مسابقات قاره ای و جهانی با توجه به وضعیت ویروس کرونا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
عباس ناطق نوری عضو کمیته فنی کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا از اعلام آمادگی کشور کره جنوبی برای میزبانی مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا در شهریور سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد که این مسابقات با توجه به شرایط کرونایی در کشورهای مختلف آسیایی در حال بررسی در کمیته فنی کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا می باشد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی