۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برگزاری نشست سالانه کمیته های استانی انجمن سپک تاکرا بصورت مجازی
1399/12/09

برگزاری نشست سالانه کمیته های استانی انجمن سپک تاکرا بصورت مجازی
نشست سالانه روسای کمیته های استانی و نواب رئیس به همراه مسئولین کمیته های تخصصی انجمن سپک تاکرا ایران بصورت مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این جلسه در تاریخ جمعه ۸ اسفند ماه به صورت آنلاین با حضور ۴۰ نفر برگزار گردید.
در ابتدای این نشست گزارش عملکرد انجمن در سال ۹۹ توسط علی فولادی راد دبیر انجمن ارائه گردید و سپس سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا فعالیت ها و برنامه های انجمن را در سال آینده ارائه کرد و همچنین مسعود خسروی و خانم یلدا قاسمی نایب رئیس های انجمن در بخش آقایان و خانم ها به ارائه گزارش پرداختند.
در ادامه جلسه مسئولین کمیته های تخصصی انجمن برنامه ها و گزارشات خود را در سال ۹۹ ارائه کردند. سپس در ادامه نشست مسئولین کمیته های استانی و نواب رئیس ازجمله استان های خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان، سمنان، تهران، گیلان، مازندران و کرمانشاه مشکلات و فعالیت های مربوط به استان خود را اعلام کردند و همچنین خواستار  همکاری بیشتر  مسئولین هیات های انجمن های ورزشی استانها با کمیته های استانی شدند  و نیز در ادامه درخواست‌های خود را که شامل تجهیزات تخصصی شامل توپ و تور  و نیز درخواست میزبانی اردو های تیم ملی و مسابقات در سال ۱۴۰۰ را به انجمن سپک تاکرای ایران ارائه کردند.‌

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی