۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
حسن میرزاقابیک: آزمون مهارت‌های راگبی در سطح کشور برگزار می شود
1399/07/02

حسن میرزاقابیک: آزمون مهارت‌های راگبی در سطح کشور برگزار می شود
رئیس انجمن راگبی با تاکید براینکه برگزاری آزمون مهارت‌های فنی و آمادگی جسمانی در تهران ، محک خوبی بود گفت.. قصد داریم این رقابتهای انفرادی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان‌ها نیز برگزار کنیم
حسن میرزاآقابیک افزود:با توجه به اینکه این رقابت اولین آزمون در سطح راگبی آسیا بوده و تنها در چند کشور از جمله نیوزلند، انگلستان و.... برگزار شده بود، لذا محک بسیار خوبی برای شناخت ورزشکاران ما بود.
به همین منظور با نظر هیات رئیسه انجمن مسابقات کشوری آزمون انفرادی ، قبل از شروع فصل مسابقات و بعد از رهایی از کرونا با جوایز نقدی برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: بر همین اساس استان های علاقمند به برگزاری می توانند با هماهنگی انجمن و کسب مجوزهای لازم از هیات پزشکی و ستاد کرونا استان، اقدام به برگزاری مسابقات استانی نمایند و نفرات برتر(با توجه به تعداد استان های برگزار کننده) از هر استان به مسابقات کشوری معرفی می شوند. همچنین منبعد تمامی ورزشکاران ملی اعم از آقایان و بانوان باید پیش از حضور در اردوهای ملی آزمونی مشابه این آزمون را با نظر مربیان ملی انجام دهند.
طبعا نفرات دعوت شده در آزمون پس از انجام تست و نتایج آن ، در اردوی اصلی فراخوانده می شوند.چرا که در اردوهای آتی زمانی برای آمادگی جسمانی بازیکنان داده نخواهد شد و صرفا موارد مربوط به تاکتیک ها و هماهنگی های تیمی انجام خواهد شد.
میرزاقابیک همچنین از تلاش تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران برگزاری ، طراح مسابقه و اعضای هیات رئیسه آقایان مجید کنجکاو، مهندس میر مهدی حسینی و یعقوب ناظری تشکر و قدردانی نمود.
وی در پایان نفرات برتر رقابتهای اخیر در تهران را به این شرح معرفی کرد.
نتایج بخش آقایان
نفر اول : معین واحدی با 96/20 امتیاز
نفر دوم : علی فدائی زاده 2/23 امتیاز
نفر سوم : محمد مهدی قمری 25/26 امتیاز
نتایج بخش بانوان
نفر اول هانیه کیانی 75/23 امتیاز
نفر دوم زینب خادم پور 29/24 امتیاز
نفر سوم مهر نگار فرخ منش 2/26 امتیاز

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی