۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
رقابت‌های مجازی پارکور قهرمانی آسیا برگزار می شود
1399/06/27

رقابت‌های مجازی پارکور قهرمانی آسیا برگزار می شود
مسابقات مجازی پارکور قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ با شرکت ۱۶ کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان ماه آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مسابقات در سال جاری با توجه به همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و رقابتهای سال آینده با حضور برترین ورزشکاران آسیا به میزبانی یکی از کشورهای شرق آسیا برگزار خواهد شد.
محمد مرادی رییس انجمن پارکور کشور در این خصوص گفت: ایران با توجه به در اختیار داشتن استعدادهای توانمند و با انگیزه یکی از تیم‌های مدعی رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود و با توجه به اینکه نخستین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار میگردد، امیدواریم با همت ورزشکاران مستعد و پرتلاش تیم ملی نتایجی به یادماندنی در تاریخ پارکور کشورمان ثبت شود.
وی اظهار داشت : رشته پارکور با سرعت بالا در سطح بین المللی در حال رشد و توسعه میباشد و تعداد اعضای فدراسیون بین المللی پارکور طی ماههای قبل به بیش از یکصد کشور رسیده است . علاوه بر این موضوع برگزاری رقابت‌های قهرمانی پارکور در قاره‌های مختلف و سراسر دنیا نشان‌دهنده این موضوع است که این رشته نوپا، مهیج و پرطرفدار با مدیریت فدراسیون بین المللی پارکور در هر پنج قاره جهان به‌سرعت در حال پیشرفت است و می‌توان آینده‌ای بسیار درخشان برای رشته پارکور در آینده نزدیک متصور شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی