۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برگزاری نشست هم اندیشی هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی در تبریز
1399/03/13

برگزاری نشست هم اندیشی هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی در تبریز
اولین نشست هم‌اندیشی روسای کمیته ها وشهرستان های آذربایجان شرقی با رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون‌انجمنهای ورزشی ، در ابتدای این نشست علی حسن پور رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ضمن تقدیر از تمامی فعالیت های انجام شده درسنوات قبل گفت: با توجه به ظرفیت و تنوع رشته های ورزشی این هیات، متاسفانه در سال های گذشته به جایگاه واقعی خود نرسیده است اما با تلاش دوستان و اعضا سعی داریم تا در همه رشته ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی افزود : در تمامی رشته های ورزشی بازیکنان، مربیان و داوران زیادی درسطح ملی و آسیایی و جهانی فعالیت می کنند و این باعث افتخار است و ما با تمام قوا و امکانات باز هم از آن ها حمایت خواهیم کرد تا دوباره برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند.
حسن پور ادامه داد: روسا و اعضای کمیته ها می توانند با ایجاد تعامل و همدلی با ورزشکاران، مربیان و مسئولان فدراسیون بیش از پیش به پیشرفت و بهبود خانواده بزرگ هیات انجمن های ورزشی استان کمک شایانی کنند .
رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: تمامی اعضای هیات در تلاش است تا تمامی مشکلات موجود در کمیته ها و شهرستان های استان را حل کند تا بتوانیم باعث پیشبرد اهدافمان شویم.
حسن پور تصریح کرد: به دلیل وجود پتانسیل های زیاد در شهرستان های استان می توانیم شاهد پیشرفت رشته های ورزشی مختلف این هیات باشیم
وی درپایان تاکید کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و امکانات موجود در شهرستان های تابعه می توانیم رشته های مختلف ورزشی را به قطب ورزشی آن منطقه تبدیل کنیم.
در پایان این نشست روسای کمیته ها و شهرستانها با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت کمیته های خود نقطه نظرات مختلفی را مطرح کرده و همگی از برپایی این نشست پربار ابراز رضایت نموده و از شخص علی حسن پور قدردانی کردند.
این جلسه در محل هیات انجمن های ورزشی و با حضور خانم دکتر ستار زاده نائب رئیس بانوان هیات ، حسین اردشیری دبیرهیات، دکتر محمدی رئیس شهرستان میانه، عبدی رئیس کمیته سپک تاکرا استان و شهرستان مراغه ، رنجبر رئیس کمیته اسپوکس استان و شهرستان اسکو، پورموسی رئیس کمیته موی تای ، اللهیاری رئیس کمیته ورزش های هوایی، کریم پور رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو‌ ، علیپور رئیس کمیته فلوربال و عباس زاده رئیس کمیته پارکور برگزار شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی