۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حضور نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی در نشست نواب رییس فدراسیونها
1399/03/12

حضور نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی در نشست نواب رییس فدراسیونها
نشست مشترک نواب رییس بانوان فدراسیونهای ورزشی با معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک‌ روز گذشته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور خانم مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، خانم طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، خانم ژاله فرامرزیان معاونت توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان و معاونت بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای هرمزگان، گیلان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان به همراه نواب رییس بانوان فدراسیونهای ورزشی در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این‌جلسه خانم "لیلا سادات محمدیان" نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی حضور داشت و به عنوان یکی از سخنرانان جلسه در خصوص اهمیت توجه ویژه به حوزه بانوان در ورزش و نقش مهم و انکارناپذیر بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی در توسعه این بخش به دلیل تنوع و کثرت رشته های تحت پوشش مواردی را مطرح کرد.
بررسی وضعیت ورزش بانوان در استانهای ۵ گانه که نمایندگان آنها در این نشست حضور داشتند از دیگر موارد این جلسه بود.
همچنین قبل از این مراسم خانم محمدیان نشست جداگانه ای با معاون ورزش بانوان وزارت ورزش در خصوص فعالیت بانوان در این فدراسیون برگزار کرد و گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه نمود و مقرر شد که خانم فرهادیان در جلسه نواب رییس بانوان انجمنهای تحت پوشش که بزودی برگزار خواهد شد شرکت کند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی