۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نشست مشترک نواب رییس بانوان انجمنهای ورزشی با سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون
1398/09/27

نشست مشترک نواب رییس بانوان انجمنهای ورزشی با سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون
نشست مشترک نواب رییس بانوان انجمنهای ورزشی با سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون در سالن جلسات فدراسیون برگزار
شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور خانم لیلا سادات محمدیان سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی، حلیم شرعی دبیر فدراسیون، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون و نواب رییس بانوان انجمنهای تحت پوشش برگزار شد.
در ابتدای این نشست خانم محمدیان ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این جلسه گفت:بنده با تفکر جدید و با هدف ایجاد تعامل و البته برقراری شرایط در جهت توسعه حوزه بانوان آمده‌ام و لازم می دانم از اعتماد جناب علیپور رییس محترم فدراسیون تشکر و قدردانی کنم و به واقع ایشان با تفکر اعتماد و تفویض اختیار راه را برای زیرمجموعه های این فدراسیون بزرگ و پرکار فراهم می کنند.
وی تصریح کرد: خانمها در حوزه مدیریت و انجام کارهای اجرایی باید اعتماد به نفس و جدیت داشته باشند و به واقع بازوی پرتوان انجمنهای خود باشند و این لازمه هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب در جهت توسعه و تعمیم رشته های مختلف است.
خانم محمدیان با تاکید بر لزوم توجه به مقوله آموزش عنوان داشت:یکی از مهمترین فاکتورها برای هدف گذاری نگاه ویژه به بحث آموزش است و با تربیت مربی و داور و کادر اجرایی بانوان باید بی نیاز و مستقل شوند.
وی افزود: برای بررسی عملکرد حوزه بانوان از این به بعد گزارش عملکرد ماهیانه نواب رییس بانوان باید ارایه شود،ضمن اینکه بزودی جلسه مشترک نواب رییس بانوان انجمنها و هیات ها را در جهت ایجاد تعامل و یکپارچگی بانوان برگزار خواهیم کرد.
در ادامه حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: حوزه بانوان باتوجه به شرایط ویژه باید که ارتقا پیدا کند و از طرفی علاوه بر پیشرفت در حوزه داخلی لازم است که در ابعاد بین المللی هم بانوان صاحب کرسی شوند،ضمن اینکه امیدواریم با مدیریت جدید در حوزه بانوان فصل نوینی در این بخش آغاز شود و گسترش و تعمیم بخش بانوان را شاهد باشیم.
اما مهدی میرزاییان هم ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیتهای حوزه بانوان گفت: به دلیل کثرت انجمنها و فعالیتهای آنها لازم است که در جهت انعکاس اخبار تعامل بیشتری با کمیته روابط عمومی فدراسیون ایجاد شود و در این راستا لازم است که هر انجمنی علاوه بر پایگاه اطلاع رسانی یک مسئول روابط عمومی را هم معرفی کند تا سرعت پوشش اخبار و فعالیتهای رشته ها بصورت آنلاین صورت پذیرد و حوزه بانوان هم از این قاعده مستثنی نیست و بی شک اطلاع رسانی فعالیتهای بانوان از ارکان مهم توسعه و ارتقای این حوزه به شمار می آید.
در ادامه این نشست نواب رییس بانوان حاضر در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود روند کار ارائه کردند.‌
در این نشست خانمها فاطمه ابهر نایب رییس انجمن جت اسکی، عاطفه دهقان نایب رییس انجمن فوتبال رومیز، نجمه حسینی نایب رییس انجمن بیس بال و سافت بال، بهاره آبستان نایب رییس انجمن اسپوکس، سارا حیدری نایب رییس انجمن اسکی روی آب و مسئول ارزیابی عملکرد فدراسیون، شیده‌امامی نایب رییس انجمن جهت یابی،لیلا زکی زاده نایب رییس انجمن فلوربال، یلدا قاسمی نایب رییس انجمن سپک تاکرا، ستاره مظهری نایب رییس انجمن موج سواری، سارا چشمی نایب رییس انجمن راگبی و مائده مقیمی نایب رییس انجمن ورزشهای هوایی حضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی