۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ایران به عضویت کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت درآمد
1398/07/28

ایران به عضویت کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت درآمد
با تصمیم فدراسیون جهانی دارت، ایران به عضویت کمیته جوانان این فدراسیون بین المللی درآمد ضمن اینکه کشورمان به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات کشورهای اسلامی برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن‌دارت کشور، در خلال مسابقات جهانی دارت که در شهر کلوژ رومانی برگزار شد "کامبیز ایوب زاده" رییس انجمن دارت ایران به همراه خانم "پریسا بابا محمدی" علاوه بر حضور در جلسه اتحادیه فدراسیون جهانی دارت ، نشست جداگانه ای با رییس فدراسیون جهانی، نایب رییس فدراسیون جهانی و همچنین جلسه با روسای کشورهای اسلامی برگزار کرد.
در جلسه کشورهای عضو فدراسیون جهانی دارت برای اولین بار کمیته جوانان فدراسیون جهانی تشکیل و اعضای آن با رای گیری انتخاب شدند و ایران هم به عنوان یکی از 5 عضو این کمیته برگزیده شد.
همچنین به پیشنهاد انجمن دارت ایران اولین جلسه فدراسیونهای کشورهای اسلامی با حضور روسای دارت ایران،ترکیه، مصر و پاکستان تشکیل شد و تفاهم نامه ای در راستای پیشرفت و توسعه دارت در کشورهای مذکور و لزوم تعامل و مراوده بیشتر بین کشورهای اسلامی به امضا رسید و با توافق حاضرین و حمایت فدراسیون جهانی مقرر شد که اولین دوره مسابقات دارت کشورهای اسلامی اوایل سال 99 در ایران برگزار شود.
اما رییس انجمن دارت ایران نشست جداگانه ای با "بیل هاتر" رییس کانادایی فدراسیون جهانی دارت برگزار کرد و ضمن توضیحاتی از عملکرد و فعالیتهای مستمر دارت در کشورمان از ورود دارت به دانشگاهها و فعالیت علمی این رشته در سطح ایران و برگزاری هدفمند مسابقات کشوری، لیگهای آقایان و بانوان و رنکینگهای جوانان و بزرگسالان، اردوهای تیمهای ملی،برگزاری دوره ها و کلاسهای آموزشی گزارش مبسوطی را ارائه کرد که مورد توجه رییس فدراسیون جهانی قرار گرفت، همچنین کتاب دارت اثر خانم "لیندا دافی" که توسط کمیته آموزش و پژوهش انجمن دارت ایران و با همت دکتر شهابی رییس این کمیته ترجمه شده با امضای کاروان تیم ملی جوانان به ایشان اهدا گردید.
در این دیدار همچنین تقاضای ورود مدرسان بین المللی و مجرب دارت جهان و برگزاری دورهای آموزشی بین المللی در ایران مطرح شد که با حمایت رییس فدراسیون جهانی همراه گردید و مقرر شد که این مهم بزودی در کشورمان انجام پذیرد.
نشست با نایب رییس فدراسیون جهانی و برگزاری جلسه مشترک با روسای دارت قاره آسیا از دیگر برنامه های مسئولان انجمن دارت ایران در حوزه بین الملل در رومانی بود.
گفتنی است تیم ملی جوانان دارت کشورمان در رقابتهای جهانی رومانی توسط مهرداد سیفی به مدال نقره و همچنین توسط تیم دوبل دختران متشکل از فاطمه کریمی و فاطمه صفی به نشان برنز جهان دست یافت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی