۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حسن میرزاقابیک: رسیدگی به "راگبی پایه"و پشتوانه سازی در اولویت ماست / مسابقات زیر 18 سال بانوان آسیا لغو شد
1398/06/13
دانلود کنید
رییس انجمن راگبی کشور با تاکید بر اینکه نگاه ویژه به پایه و پشتوانه سازی در اولویت برنامه های این انجمن است ، گفت : در رقابتهای اخیر " ایکس راگبی " ( المپیاد ) چهره های مستعد و آتیه داری شناسایی کردیم که نشان دادند خمیرمایه کار را دارند .
حسن میرزاقابیک در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی اضافه کرد : رقابتهای راگبی المپیاد در گرگان هم در ر ده پسران و هم دختران بر ای ما ارزش بسیاری داشت و بچه های زیر 16 سال کشور ما را امیدوار کردند. هدف ما این است که با این استعدادها آینده راگبی را بیمه کنیم ، لذا بزودی بهترینهای این مسابقات را تحت چتر حمایت قرار خواهیم داد و اردوهای آماده سازی را برای این قشر مستعد برگزار خواهیم کرد.
وی در خصوص رقابتهای آتی راگبی گفت : رقابتهای هفت نفره زیر 18 سال پسران کشور از تاریخ 28 شهریورماه جاری در اسلامشهر برگزار می شود ضمن اینکه مسابقات تگ راگبی دختران و پسران را پیش رو داریم . تگ راگبی دختران را 22 شهریور در گرگان و پسران را در تهران برگزار خواهیم کرد که زمان برگزاری مسابقات رده پسران متعاقبا اعلام خواهد شد. ضمن اینکه مسابقات 15 نفره بانوان مهرماه در تهران و آقایان در مشهد برگزار می شود.
رییس انجمن راگبی ضمن ابراز تاسف از لغو مسابقات راگبی زیر 18 سال دختران آسیا در پاکستان ، اظهار داشت : قرار بود این مسابقات از اول مهرماه در شهر لاهور برگزار شود که به سبب ناامن بودن این منطقه ، کنفدراسیون راگبی آسیا آن را لغو کرد . طی ماههای اخیر تمرینات تیم ملی دختران ما به شکل منظم و طبق برنامه انجام می شد که متاسفانه مسابقات یادشده کنسل شد و نتوانستیم ملی پوشان را به این رقابتهای مهم اعزام کنیم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی