۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نایب رئیس بانوان هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان :
پیگیری رفع مشکلات را ادامه می دهیم /48 مدال در سال 97 کسب کردیم
1398/05/26
نایب رئیس بانوان هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان :
پیگیری رفع مشکلات را ادامه می دهیم /48 مدال در سال 97 کسب کردیم
نایب رییس بانوان هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان گفت: پیگیری رفع مشکلات ورزش بانوان در موضوعاتی نظیر بودجه، مجوزها، فضاهای ورزشی و دیگر موارد تا حصول نتیجه ادامه دارد.
آزاده وسیلی در اولین نشست هم اندیشی بانوان رییس و نایب رییس کمیته های انجمنهای ورزشی استان با حضور کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: حل مشکلات فرارو در ورزش بانوان با تعامل، درک متقابل، هم افزایی و برنامه ریزی بهتر میسر می شود.

وی با بیان اینکه این هیئت از نظر تعداد رشته‌های وررزشی، مخاطبان و زیرساخت‌ها شرایط متفاوتی نسبت به هیئت‌های دیگر دارد، تصریح کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان جزو برترین های استان و کشور است.

نایب رییس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان افزود: فعالیت بخش بانوان هیئت اگرچه خوب است ، اما هنوز با ایده‌آل‌فاصله دارد، اما تلاش کردیم با برنامه‌ریزی خوب و همراهی ورزشکاران سهم برابری با مردان در مدال‌آوری داشته باشیم.

وی به تنوع رشته‌های هیئت انجمن‌های ورزشی اشاره و تصریح کرد: این تنوع را هیچ هیئت ورزشی در اصفهان ندارد. در همین حال تهیه امکانات و فضای ورزشی برای تعداد بالای ورزشکاران از جمله چالش‌های پیش روی ما است.

وسیلی با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران بانوی اصفهان در 10 رشته تیمی و کسب 48 مدال انفرادی در سال 97 گفت: امیدوارم با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان شاهد تکرار و تداوم این نتایج باشیم و جدا از مدال‌آوری، تلاش داریم نظر مسئولان را به حوزه بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی جلب کنیم.

در این نشست نمایندگانی از کمیته های رزم سلطان، فوتبال رومیز، موج سواری و پدل برد، سپک تاکرا، کریکت، طناب کشی، دارت، جهت یابی و سافتبال و شهرستان های نجف آباد و مبارکه راهکارها و پیشنهاداتی برای رفع موانع رشته ها در بخش بانوان مطرح کردند.

در این جلسه همچنین مراسم یادبودی برای مرحومه رضوان جنتی فر از فعالان ورزشی استان و کشور و نایب رییس کمیته طناب کشی با حضور خانواده وی برگزار شد.

مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار همکار با هیات نیز بخش دیگری از این برنامه بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی