۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
برگزاری مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان تهران
1398/04/04

برگزاری مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان تهران
مجمع عمومی سالیانه هیات انجمنهای ورزشی استان تهران صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مجمع به ریاست دکتر "ملاجعفری" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،زرگر رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل، "یحیی داویی مقدم" رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران، مهدی میرزاییان نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی، اعضای هیات رییسه، روسای کمیته ها، هیات ها و حوزه های تابعه انجمنهای ورزشی استان تهران و همچنین نماینده داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاهها و نهادها از ساعت 10 صبح آغاز شد.
در ابتدای این نشست زرگر ضمن خیر مقدم به حاضرین در این جلسه از فعالیتهای هیات انجمنهای ورزشی استان تهران به عنوان یکی از پرکار ترین و پرمشغله ترین هیات های تحت پوشش ورزش پایتخت قدردانی کرد.
سپس "یحیی دادویی مقدم" رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران ضمن تقدیر از حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: زحمات و فعالیتهای هیات تهران با تلاشهای شبانه روزی و گسترده کمیته ها، هیات های شهرستانی و حوزه های تابعه به نتیجه رسیده و در واقع بار اصلی بر روی دوش این عزیزان است و حاصل این فعالیتهای مستمر انتخاب هیالت انجمنهای ورزی استان تهران به عنوان برترین هیات تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی به مدت دو سال متوالی است.
وی گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در سال 97 و سه ماهه ابتدای سال 98 توسط هیات ها و کمیته های تحت پوشش وارائه تقویم سال 98 و همچنین گزارش مالی را تقدیم مجمع کرد ضمن اینکه از محمد هشامی و خانم یعقوبیان دبیر و نایب رییس قبلی هیات و همچنین خانم مژگان رحمانی به عنوان برترین ورزشکار تهرانی در رشته دارت تقدیر به عمل آورد و محمدرضا فراهانی را به عنوان دبیر و خانم کرمی را به عنوان نایب رییس بانوان جدید هیات معرفی نمود.
در ادامه "میرزاییان" نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی با اعلام اینکه فدراسیون انجمنهای ورزشی یکی از بزرگترین تشکلهای ورزشی کشور را تشکیل می دهد بیان داشت:فدراسیون انجمنهای ورزشی با داشتن 20 انجمن و بیش از50 رشته ورزشی و تیمهای ملی مختلف در رشته ها و رده های سنی یک مجموعه عظیم در ورزش کشور است که در این بین هیات انجمنهای ورزشی استان تهران به عنوان یکی از بازوان اصلی فدراسیون نقش عمده ای در توسعه و ارتقای رشته های تحت پوشش دارد و این بخاطر مدیریت صحیح و تجربه گرانبهای جناب دادویی است که این مجموعه ساعی و پرتلاش را هدایت می کند.
اما دکتر ملاجعفری به عنوان رییس این مجمع اظهار داشت: هیات انجمنهای ورزشی استان تهران کاملا با هیات های دیگر فرق دارد و رشته های زیادی را اداره می کند و به واقع سروسامان دادن به 20 کمیته بسیار کار ارزشمند و البته سخت و طاقت فرسایی است و لازم می دانم از فعالیتهای این مجموعه قدردانی کنم و خوشبختانه این هیات با بهره مندی از مدیران مجرب و افراد کارنامه دار دغدغه ای به لحاظ نیروی انسانی توانمند ندارد و برای همین است که کماکان در مسیر تعالی گام بر می دارد.
همچنین خانم مژگان رحمانی یکی از پرافتخار ترین دارترهای کشور و نماینده ورزشکاران در این نشست با ارائه گزارشی از حضورش در میادین بین المللی و کسب مدارهای رنگارنگ خواستار این شد که جامعه ورزش کشور از ورزشکاران خانم حمایت بیشتری داشته باشد و مشکلات آنها در جهت حضور ورزشکاران زن محجبه ایرانی در رقابتهای مختلف بین المللی مرتفع گردد.
ضمن اینکه مجید سلامی رییس کیمته راگبی استان تهران و نماینده باشگاها در این مجمع بر لزوم پشتیبانی از باشگاههای ورزشی و ایجاد تعمل بین ورزش کشور و باشگاههای خصوصی تاکید کرد.
ابوالفضل فرهادلو رییس هیات انجمنهای ورزشی شمالغرب استان تهران هم در این نشست تاکید کرد که جامعه ورزش کشور باید از هیات هایی مثل انجمنهای ورزشی استان تهران که این همه رشته ورزشی را تحت پوشش دارد حمایت و پشتیبانی بیشتری داشته باشد.
همچنین رزاق جعفری رییس هیات انجمنهای ورزشی شهرستان ملارد پیشنهاد داد که یک روز به عنوان تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران مدال آور تحت پوشش هیات انجمنهای ورزشی استان تهران در نظر گرفته شود که مورد تایید مجمع قرار گرفت.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی