۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی :
مشکل زمین شماره 4 آزادی حل شد
1398/04/03
رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی :
مشکل زمین شماره 4 آزادی حل شد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: زمین شماره ۴ ورزشگاه آزادی که مدتی در اختیار ورزشکاران بیسبال، سافتبال، راگبی و کریکت نبود به آنها بازگردانده شد.
"محمد علیپور" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در زمین شماره چهار ورزشگاه آزادی ۴ رشته مختلف سالهاست که تمرین می‌کنند. وضعیت زمین در این ۲ هفته مشخص نبود و ورزشکاران نتوانستند در جمعه گذشته مسابقه خود را برگزار کنند.
وی افزود: برای حل این موضوع در رایزنی با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و همچنین مدیرعامل جدید مجموعه آزادی توانستیم زمین شماره چهار را به ورزشکاران این چهار رشته بازگردانیم.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی بیان کرد: راگبی، بسیبال، سافتبال و کریکت رشته‌هایی هستند که در این زمین تمرین می‌کنند و ما نمی‌توانیم به دلیل مشکلات اقتصادی برای هرکدام زمین تمرین جداگانه ای در نظر بگیریم. برخی مواقع زمین خالی است و هیچکدام از این رشته‌ها برای تمرین در آن حضور ندارند.

وی ادامه داد: تعداد زمین‌های چمن محدود است و وزارت ورزش کاملاً درک و بیان کرد که این رشته‌ها نه درآمد و نه تبلیغات دارند بنابراین باید به آنها کمک شود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی