۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محمد علیپور:هیات اصفهان برنامه محور است
1398/04/02

محمد علیپور:هیات اصفهان برنامه محور است
مجمع عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان به ریاست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در محل سالن جلسان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این نشست که با حضور اعضای هیات رییسه، روسای کمیته های مختلف و هیات های تحت پوشش اصفهان برگزار شد ابتدا حمیدرضا غزنوی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان ضمن خوشامدگویی به حاضرین، چکیده ای از فعالیتهای رشته های تحت پوشش و برنامه های پیش روی این هیات گزارشی را ارائه کرد و سپس مسئولان کمیته ها و هیات های تابعه بطور جداگانه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
در ادامه محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تمجید از هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان گفت: به واقع هیات اصفهان با مدیریت صحیح و برنامه محور جناب غزنوی به پیش می رود که خوشبختانه جمع صمیمی که با دوستی و مودت تلفیق شده است در این مجموعه فعالیت می کند که یکی از هیات های مورد وثوق و بازوی محرکه فدراسیون به شمار می آید.
وی در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی زاینده رود اذعان داشت:برگزاری این جشنواره کمک شایانی به معرفی رشته های تحت پوشش و از همه مهتر توسعه و ارتقای ورزش همگانی خواهد کرد و حقیقتا این برنامه مدون می تواند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر هیات های استانی باشد.
علیپور افزود:در مجموع هیات های استانی خط اول ورزش کشور هستند و ورزش مرهون زحمات این هیات ها است که یکی از این هیات ها ،انجمنهای ورزشی اصفهان است که رشته های تحت پوشش را سرپا و زنده نگه داشته است.
وی با اعلام اینکه فدراسیون انجمنهای ورزشی یکی از بزرگترین تشکلهای ورزش کشور است گفت: با داشتن بیش از 50 رشته ورزشی، 1800 کمیته، هیات و انجمن سازماندهی شده و برخورداری از 89 تیم ملی در رده های سنی مختلف یکی از بزرگترین فدراسیونهای ورزشی کشور هستیم که در این بین 4 رشته از ورزشهای تحت پوشش ما در المپیک، 10 رشته در بازیهای آسیایی و 17 رشته در بازیهای رسمی حضور دارند.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی اظهار داشت:ما فدراسیونی هستیم که در هوا، زمین، دریا و سالن رشته ورزشی داریم و بخاطر این تنوع، مخاطبان و علاقه مندان زیادی جذب کرده ایم و از این حیث خدمت بزرگی به جامعه ورزش کشور صورت گرفته است و در بعد قهرمانی دائما در حال اعزام تیمهای ملی مختلف به رقابتهای برون مرزی هستیم بطوریکه در سال 96، 27 اعزام داشتیم که این رکورد در ورزش ایران به حساب می آید.
گفتنی است در این نشست مهدی میرزاییان روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، وحید باطنی دبیر هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان، خانم وسیلی نایب رییس بانوان هیات،محمدرضا غزنوی رییس کمیته ورزشهای هوایی و موج سواری،ساسانی کمیته اسکی روی آب، مهرانی کمیته جت اسکی،محمد قربانی کمیته اسپوکس،نجفی رییس هیات فلاورجان،قائدی کمیته راگبی،زره کمیته واکو،عالی کمیته ساواته،زیدی کمیته فوتبال رومیز،نصرالله احدی کمیته طناب شکی،شهرزاد سلیمانی کمیته سپک تاکرا،مسعود نجفیان کمیته دارت،خانم زنگنه کمیته سافت بال،خانم موسویان کمیته جهت یابی و حکیمیان مدیر روابط عمومی هیات حضور داشتند.
گفتنی است رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در مدت حضور خود در اصفهان از سایت ورزشهای هوایی اصفهان، مسابقه تیمهای پاورپایپ اصفهان با طیف تهران، مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری در سالن دارت ورزشگاه نقش جهان و چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی زاینده رود رود بازدید کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی