۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نشست صمیمانه با نماینده فدراسیون جهانی راگبی
1398/02/15

نشست صمیمانه با نماینده فدراسیون جهانی راگبی
در نشست صمیمانه دبیر کل کمیته ملی المپیک ، رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس راگبی کشور با " ریدزل ست " ر اههای همکاریهای دوجانبه و توسعه راگبی ایران بحث و تبادل اندیشه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، در این جلسه که در محل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد محمد علیپور ضمن تشکر از نگاه ویژه فدراسیون جهانی به راگبی ایران اظهار داشت : واقعیت این است که راگبی ایران در سالهای اخیر در مسیر موفقیت قرار گرفته و امید است راگبی ما به عضویت فدراسیون جهانی درآید و در سایه حمایت های این نهاد بین المللی بتوانیم بیش از پیش این ورزش پرمخاطب را بسط و گسترش بدهیم .
وی ضمن تشکر از حضور نماینده فدراسیون جهانی راگبی در قاره اسیا در تهران افزود : راگبی ایران بخصوص در بخش بانوان پیشرفت های خوبی داشته و در آیتم اموزش نیز باموفقیت عمل کرده است .
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این نشست صمیمی گفت : حمایت های فدراسیون جهانی می تواند نقشی موثر در توسعه بیشتر راگبی در ایران داشته باشد .
وی همچنین از سفر آقای ریدزل ست به ایران ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت : امید است این مراودات بتواند راگبی کشورمان را در جاده موفقیت قرار دهد .
حسن میرزاقابیک نیز در بخشی از صحبت های خود در این جلسه گفت : سفرایشان رضایت بخش بود و ما نشست های کارسازی با ریدزل ست داشتیم .
رییس راگبی ایران در ادامه گفت : پیشنهاد می کنم کلاسهای سولیداریتی با حمایت فدراسیون جهانی راگبی و همچنین کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شود تا بتوانیم در راستای تقویت دانش و تجربه مربیان و داوران اهتمام کنیم .
بر اساس این گزارش ، ریدزل ست که اهل سنگاپور و مسلمان است ، از سفرش به تهران به نیکی یا د کرد و از تلاش بخش بانوان راگبی ایران تمجید نمود.
نماینده فدراسیون جهانی راگبی در قاره آسیا اضافه کرد : ایران جزو 15 کشور جهان در بخش توسعه راگبی بانوان قرار دار د و خوشبختانه شما در این بخش کارهای خوبی را انجام داده اید .
وی در پایان گفت : از علاقه مندی و حمایت مسوولان بخصوص محمد علیپور و تلاشهای میرزاقابیک تشکر می کنم و علاقه دارم که راگبی این کشور بتواند پیشرفت بیشتری داشته باشد و در بازیهای المپیک ظاهر شود.
شایان ذکر است نماینده فدراسیون جهانی راگبی در قاره آسیا روز پنجشنبه گذشته به تهران سفر کرد و ضمن جلسات متعدد با مسوولان راگبی ایران ، از رقابتهای قهرمانی ساحلی مردان کشورمان در ورزشگاه تختی تهران نیز دیدن کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی