۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی:
نظارت بر رشته های تحت پوشش در اولویت است
1398/02/14
دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی:
نظارت بر رشته های تحت پوشش در اولویت است

دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت:به عنوان متولی رشته های ورزشی تحت پوشش، نظارت و حمایت بر آنها بطور مستمر ادامه دارد.
"حلیم شرعی" در گفت و گو باسایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با اشاره به این موضوع اظهار داشت:طبق برنامه ریزی صورت گرفته جلسات روزانه با روسای رشته های مختلف را آغاز کرده ایم و برنامه های آنها را بطور کامل بررسی می کنیم و امورات اجرایی و فنی رشته ها را بطور دقیق آنالیز خواهیم کرد.
وی با تاکید بر لزوم تقویت توسعه آموزش و پژوهش و نگاه ویژه به استعدادیابی تصریح کرد:در این جلسات بر توسعه و ارتقای مباحث داوری، مربیگری، سمینارها، انتشارات و ایجاد بانک اطلاعتی تاکید می شود ضمن اینکه تربیت مدرسان علمی و تدریس برابر با ضوابط و مقررات گوشزد خواهیم کرد.
شرعی افزود: بحث استعداد یابی و جذب نیروی انسانی یکی دیگر از مولفه های مدنظر ما است که برای توسعه رشته های مختلف بسیار حیاتی است و این میسر نمی شود مگر توجه به رده های سنی پایه و تقویت سنین نونهالان و نوجوانان و تلاش برای حضور در المپیاد های استعدایابی مثل سپک تاکرا و راگبی که به این مهم نایل آمدند و قطعا ثمرات آنرا دریافت خواهند کرد.
دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی ایجاد مراودات بین المللی را بسیار ضروری خواند و اذعان داشت:در سایه تعامل با فدراسیون و امور بین الملل لازم است که رشته های مختلف برای تعمیم ، ارتقا و کسب تجربه به مسابقات خارجی و بین المللی اعزام شوند و از طرف دیگر مراودات بین المللی و تعامل با فدراسیون های معتبر بین المللی بسیار اهمیت دارد.
شرعی ادامه داد: تمامی این موارد در سایه کنترل و نظارت فدراسیون و البته حمایت و پشتیبانی از رشته های مختلف به مسئولان آنها در جلساتی که بطور مجزا تشکیلی میشود ارائه می گردد و قطعا با تعامل فیمابین خروجی مثبیتی از این نشستها دریافت خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی