۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نایب رییس بانوان انجمن جت اسکی:
در حوزه آموزش و استعدادیابی برنامه های مدونی در دستور کار داریم
1398/01/28
نایب رییس بانوان انجمن جت اسکی:
در حوزه آموزش و استعدادیابی برنامه های مدونی در دستور کار داریم
نایب رییس بانوان انجمن جت اسکی گفت:برای توسعه جت اسکی در بخش بانوان در حوزه آموزش و استعدادیابی برنامه های تدوین شده ای را اجرا خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم "فاطمه ابهر" با اشاره به این موضوع اذعان داشت:در بحث آموزش در سال گذشته دور های مربیگری، داوری و گواهینامه را در بخش بانوان و در استانهای گیلان و خوزستان برگزار کردیم و قطعا این روال را در سال 98 بصورت گسترده تر ادامه خواهیم داد.
وی افزود:یکی دیگر از راهکارهای توسعه جت اسکی در بخش بانوان استعدادیابی و جذب نیروهای جوان و مستعد است و در این راستا قرار است در سطح مدارس کشور برای دختران علاقه مند دوره های مقدماتی برگزار کنیم و مستعدین این رشته را شناسایی کنیم ، البته در صدد هستیم که با دانشگاهها تفاهم نامه ایجاد کنیم تا جت اسکی را در دانشگاههای سراسر کشور راه اندازی نماییم.
ابهر ارتقای جت اسکی بانوان در سطح کشور را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت:ما در سال گذشته علاوه بر مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنتهای آزاد در سطح کشور، اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان را هم برگزار کردیم تا بهترینهای جت اسکی بانوان را شناسایی کنیم و این برنامه قطعا در سال جاری هم اجرا خواهد شد و در مجموع در استانهای گیلان، مازندران،هرمزگان، خوزستان وتهران شرایط جت اسکی بانوان مناسب است و مسلما استانهای دیگر را هم بزودی فعال خواهیم کرد.
نایب رییس بانوان انجمن جت اسکی درباره فعالیت در حوزه سلامت گفت: سال گذشته با همکاری کمیته جت اسکی و هلال احمر استان خوزستان دوره امداد رسانی با جت اسکی در بخش آقایان آموزش داده شد و قرار است در بخش بانوان هم این دوره برگزار شود تا در حوزه امداد هم به شرایط ایده آل برسیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی