۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
رئیس هیات انجمنهای ورزشی لرستان تاکید کرد؛
آمادگی برای میزبانی المپیاد نخبگان در سپک تاکرای دختران
1397/10/29
دانلود کنید
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان در جلسه هم اندیشی پیرامون میزبانی اولین المپیاد نخبگان سپک تاکرای دختران کشور تصریح کرد که این هیات آمادگی برگزاری این رقابتها را دارد .
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان لرستان ، در این نشست که با حضور کریمی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و خانم جمال شرف مسول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، هیات رئیسه و اعضای هیات انجمن های ورزشی استان لرستان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: هیات انجمن های ورزشی استان لرستان آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد ملی را دارد.
مهدی سلاطی افزود: مبحث استعداد پروری همواره در دستور کار هیات انجمن های ورزشی استان لرستان قرار داشته و در این راستا جهت میزبانی المپیاد نخبگان سپک تاکرای کشور در استان لرستان اقدام شده و این هیات پس از برنامه ریزی و تدوین برنامه عملیاتی جهت برگزاری این رویداد ،آمادگی کامل دارد.
وی ادامه داد: بخش عمده ای از تحرک و پویایی فعالیت های هیات انجمن های ورزشی استان مرهون حمایت ها و همکاری های فدراسیون انجمن های وررشی و اداره کل ورزش و جوانان استان است و خانواده هیات انجمن های ورزشی استان نیز در این زمینه اقدامات گسترده و منسجمی از قبیل تشکیل کمیته های برگزاری، اطلاع رسانی و ...انجام داده است.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان اظهار کرد: اقدامات و هماهنگی های لازم در جهت اسکان، تغذیه ، هماهنگی با هیات پزشکی ورزشی و ...نیز انجام شده و آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد صورت گرفته است.
سلاطی اضافه کرد: پیگیری ها و مذاکرات لازم نیز از طریق فدراسیون انجمن های ورزشی کشور نیز صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد تا در سال های آتی در زمینه برگزاری مسابقات کشوری، برگزاری اردوهای تیم ملی و ...نیز اقدام نماییم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی