۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
تمجید حمیدرضا مومنی از فعالیت خوب خراسان رضوی در دارت
ملی پوشان جوان دارت حرفهای زیادی برای گفتن دارند
1397/10/29
تمجید حمیدرضا مومنی از فعالیت خوب خراسان رضوی در دارت
ملی پوشان جوان دارت حرفهای زیادی برای گفتن دارند
حمیدرضا مومنی، مربی تیم ملی دارت جوانان کشور در گفت وگو با روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت : خراسان رضوی تنها استانی است که به صورت سیستماتیک در دارت فعالیت می‌کند.
وی در حاشیه پانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی دارت جوانان کشور گفت: از سال قبل مسابقات انتخابی برگزار کردیم و بیش از ۴۰ نفر در ۸ مرحله شرکت کردند و نفرات مستعد به اردوها دعوت شدند. اما اعلام کردیم درهای اردو به روی دیگر ورزشکاران باز است و می‌توانند در اردوها شرکت کنند در عین حال استعدادیابی را مد نظر قرار دادیم و نمونه عینی آن امیرعلی رمضانی بازیکن خوب خراسان رضوی است که سال گذشته او را کشف کردیم و در رده بزرگسالان نیز مقام به دست آورد.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که سطح آمادگی ورزشکاران را چگونه می‌بینید پاسخ داد و گفت: همانطور که مستحضرید در سال ۲۰۱۸ به مقام نایب قهرمانی جهان دست پیدا کردیم که تعجب و شگفتی را برای همه حریفان جهانی در پی داشت. دومین حضور و کسب این مقام همه را انگشت به دهان گذاشت اما یک شبه آن را به دست نیاوره بودیم و نتیجه برنامه ریزی بلند مدت و چشم انداز ۵ ساله بود. ما در دنیا حرف زیادی برای گفتن داریم و به جرات میتوانم بگویم که بهترین بازیکنان جهان در بخش دختران را داریم و در مسابقات پیش رو نیز نوید مدال آوری را به شما میدهم. در بخش پسران نیز اختلاف اندکی با کشورهای دنیا داریم و در تلاش هستیم تا این فاصله را جبران کنیم.
وی همچنین افزود: در سال ۲۰۱۶ برنامه ۵ ساله ای به انجمن دارت کشور ارائه دادیم و خیلی زود به نتیجه رسیدیم و جا دارد از مسئولین انجمن دارت وقت کشور تشکر و قدردانی کنم. برنامه‌ریزی ما دوره ۵ ساله است و سعی می‌کنیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که در سه دوره جهانی شرکت کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: طرح دیگری داریم با عنوان هر استان یک مربی ملی که در این طرح تلاش می‌کنیم تا از هر استان یک مربی در سطح مطلوب با همان آموزش های استاندارد به فعالیت و آموزش دارت به استان خود بپردازد. هم اکنون کادر فنی و مربیان بسیار قوی داریم و با صراحت می‌گویم که در دنیا این اتفاق نیفتاده است که تک تک بازی ها و تمرینات آنالیز شوند.

مومنی تاکید کرد: برای اینکه اختلاف زیاد خود را با دنیا کاهش دهیم دارت را به صورت علمی جلو بردیم. در دنیا چیزی تحت عنوان مربی دارت نداریم و در جای جای کشور بهترین مربیان دارت را داریم. جا دارد از دکتر شهابی مسئول کمیته آموزش انجمن دارت کشور نیز تشکر کنم. اگر می‌خواهیم اتفاقی بیفتد باید به جوانان بپردازیم چرا که از پایه آموزش های صحیح را می‌بینند و اصولی جلو می‌روند. اگر به صورت علمی جلو نمی‌رفتیم شاهد دستاوردهای بزرگ نبودیم.
وی در پایان و در ارتباط با میزبانی مشهد گفت: خراسان رضوی ید طولایی در دارت دارد و جا دارد از آقای قاسمی رییس انحمن دارت خراسان و آقای لقمانی مربی خوب این استان تشکر کنم. همچنین در راس هیات از نقش محسن قهرمانی که انصافا خون تازه ای به رگ های این هیات دمیده نباید غافل شد. همیشه و همه جا گفته ایم تنها استانی که به صورت سیستماتیک دارت را پیگیری می‌کند و آن را به صورت یک خانواده بزرگ درآورده خراسان رضوی است و در این اردو نیز بیشترین تعداد ورزشکار را دارد.
پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشور به میزبانی مشهد با حضور ۸ ورزشکار پسر و ۵ ورزشکار دختر برگزار شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی