۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
محمد علیپور :توسعه رشته ها در سال 98 در اولویت خواهد بود
1397/10/24

محمد علیپور :توسعه رشته ها در سال 98 در اولویت خواهد بود
نشست هماهنگی رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی و روسای انجمنهاي تحت پوشش برگزارشد و محمدعلیپور بر تعامل بیش از پیش میان این مسوولان و روسای هیات های استانها تاکید ورزید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، علیپور اضافه کرد :برای آن که چرخ فدراسيون بخوبی بچرخد باید کمک کنیم و منسجم باشیم. در دو دوره اخیر فعالیت خوبی داشتیم که این موفقیت های در سایه درایت روسای انجمنها و تلاش بی وقفه روسای هیات های استانها از قوه به فعل در آمده است.
البته باید اذعان کنم موفقیت ها در شرایطی رقم خورد که با مشکلات مواجه بودیم و امکانات در حد مناسب نبود.
رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی با تاکید بر خرد جمعی گفت : رای اعتماد اخیر به بنده به سبب تلاش همه دوستان بود که اگر بخواهم از نظر آماری توضیح بدهم باید تصریح کنم سالی 200 برنامه داشتیم. زحمات انجمنها و هیات های استانها
بعنوان خط اول جبهه را ارج می گذارم اما باید این تلاش ها و تعامل بیشتر شود.
علیپور افزود:توسعه و ترغیب مردم برای جذب شدن به رشته های تحت پوشش باید در سال 98 در اولویت باشد. مقوله آموزش، پشتوانه سازی، برگزاری جشنواره ها با حضور نوجوانان و جوانان، حضور مستمر روسای انجمنها در شهرستانها نیز از جمله آیتم هایی است که باید به آن عنایت ویژه داشته باشیم.
وی در پایان ضمن تشکر از "دلداده مهربان" دبیر قبلی وآرزوی توفیق برای " حلیم شرعی " دبیر فعلی فدراسيون ابراز امیدواری کرد که امور مختلف فدراسيون توانمندتر از گذشته به پیش برود.
همچنین حلیم شرعی ابراز امیدواری کرد که بتوان در پرتو انسجام و همگرایی در عرصه برنامه های داخلی و برون مرزی به اهداف مورد نظر دست یافت.
در ادامه این جلسه صمیمی، روسای انجمنها دیدگاهها و راهکارهای مناسب را بمنظور بهبود روند امور ارائه دادند.
در این نشست اعضای هیات رییسه فدراسيون انجمنهاي ورزشي، نایب رئیس و نایب رییس بانوان، مشاور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی نیز حضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی