۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محمد رضا داورزنی :وزارت ورزش در کنار فدراسيون انجمن هاي ورزشی خواهد بود
1397/10/18
دانلود کنید
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک انتخاب محمد علیپور بعنوان رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی تاکید کرد.. وزارت ورزش از برنامه های این فدراسیون حمایت خواهد کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی اظهار کرد: این فدراسیون شرایط خاص دارد، چون در بیش از یک رشته و انجمن در حال فعالیت هستند. اداره این انجمن ها سخت است. علیپور تلاش زیادی در این سال ها با کمک هیات ها انجام داده است. گاها برخی رشته ها به این فدراسیون اضافه شده اند. تنوعی از رشته های ورزشی در این انجمن ها فعالیت دارند. وقتی رییس فدراسیون هندبال یا بسکتبال هستی تکلیف مشخص است اما در انجمن ها علیپور یا هر هیات با درخواست های خاصی مواجه هستند. تامین نیازمندی ها وضعیت خاصی را دارد. اداره این ها توانمندی خوبی در سطح کشور و همچنین در استان ها می خواهد چرا که علیپور متولی یک رشته نیست و برای چندین رشته مدیریت دارد.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و کمیته المپیک هم تلاش کرده‌اند که برای اداره این فدراسیون حمایت و کمک شود تا اقداماتی که این فدراسیون می خواهد انجام دهد، فراهم باشد. برخی رشته ها المپیکی اند، برخی آسیایی هستند بنابراین اداره آنها هم سخت است. باید از همه ظرفیت ها چه در بخش خصوصی چه در بخش دولتی استفاده شود. نگاه ها عمدتا در کشور جزیره ای بوده و شاید گاها کمتر از همه ظرفیت ها درست استفاده شده است. البته به لحاظ اعتباری هم باید شرایط بهتری فراهم شود. ما هم سعی می‌کنیم به رشته هایی که المپیکی هستند ویژه تر نگاه کنیم تا اگر شانس کسب سهمیه و یا شانس بهبود وضعیت برای حضور در المپیک دارند با مشکلات اعتباری روبه رو نباشند.
داورزنی تصریح کرد: می‌دانم که کار در استان ها شرایط سختی دارد اما سعی می‌کنیم با حمایت کار راحت تر شود و آسیب کمتری وارد شود. وزارت ورزش در کنار فدراسیون انجمن ها هم خواهد بود تا در اعزام ها، سفرها و مسابقات مشکلی نداشته باشد. ثبات مدیریتی به اجرای برنامه ها کمک خواهد کرد. کمیته ملی المپیک هم در جاکارتا و هم در مسابقات داخل سالن همکاری هایی داشته و سعی می‌کنیم که این همکاری ها بیشتر هم شود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی