۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
راه اندازی خانه فوتبال رومیز در بروجرد
1397/09/24

راه اندازی خانه فوتبال رومیز در بروجرد
خانه فوتبال رومیز شهرستان بروجرد با حضور دکتر علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استان و همچنین رییس هیات انجمن های ورزشی استان لرستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان لرستان ، مهدی سلاطی رییس این هیات در این خصوص گفت : به این منظور دو دستگاه میز به این خانه اهدا شد و ما در تلاش هستیم زیر ساخت های لازم را در راستای توسعه هرچه بیشتر این ورزش پرطرفدار فراهم کنیم .
سلاطی افزود: لازم است در این زمینه ازهمکاری همراهی های همیشگی اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان در زمینه تسهیل شرایط و بهبود زیرساختهای توسعه ورزشی در سطح استان و همراهی با هیات های ورزشی به ویژه هیات انجمن های ورزشی استان تقدیر و تشکر کنم .
بر اساس این گزارش ، در مراسم افتتاح خانه فوتبال رومیز دکتر بروجردی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندکاران ورزش استان و ورزشکاران ،برای تلاشگر ان عرصه ورزش آرزوی توفیق روز افزون کرد.
همچنین در این مراسم سعیدرشنو ریاست اداره ورزش و جوانان بروجرد، گودرزی رئیس هیات انجمنهای ورزشی شهرستان، نایب رئیس و روسای کمیته های هیات و برخی ازمسئولان شهرستان بروجرد حضور داشتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی