۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
رییس انجمن جت اسکی و جت بت کشور:
تعامل مناسبی با هیات های استانی داریم/ تعلیم و آموزش حرف اول را در توسعه جت اسکی می زند
1397/08/22
رییس انجمن جت اسکی و جت بت کشور:
تعامل مناسبی با هیات های استانی داریم/ تعلیم و آموزش حرف اول را در توسعه جت اسکی می زند
رییس انجمن جت اسکی و جت بت کشور گفت: در جهت توسعه و ارتقای رشته مهیج و پرمخاطب جت اسکی در سراسر کشور تعامل و ارتباط مناسب و تنگاتنگی با هیات های انجمنهای ورزشی استانها داریم.
"داود سلیانچی" در گفت گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی، با بیان این موضوع اظهار داشت: با توجه به شرایط آبی کشور و لزوم امکانات آبی برای پرداختن به این رشته در استانهای خوزستان، مازندران، گیلان، هرمزگان،تهران، بوشهر و اصفهان فعالیت مستمر و مناسبی وجود دارد و در اینراه مراوده خوبی با هیات ها و کمیته های استانی داریم.
وی تعلیم و آموزش را مهمترین هدف انجمن جت اسکی و جت بت خواند و تصریح کرد: جت اسکی یک ورزش حادثه ساز است و با حوادث و وقایع عجین شده و برای پرداختن به این رشته باید که مخاطبین و علاقه مندان به این رشته از فیلتر آموزشهای تخصصی عبور کنند و به همین دلیل ما توجه و نگاه ویژه ای به تعلیم و آموزش داریم تا درصد حوادث احتمالی را به حداقل برسانیم و ایمنی را با جت اسکی عجین کنیم.
سلیانچی اذعان داشت: در اینراه حتی ما با ارگانهایی مثل هلال احمر و گروههای امداد و نجات ارتباط داریم و برنامه های آموزشی متعددی برای آنها در نظر گرفته ایم که چند مرحله از انرا در استانهایی مثل خوزستان برگزار کرده ایم چرا که یکی از راههای کمک رسانی در وقایع و بلایای طبیعی نظیر سیل و طوفان امدادرسانی با جت اسکی است .
رییس انجمن جت اسکی و جت بت کشور استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه را یکی دیگر از اهداف عالیه انجمن معرفی کرد و گفت: برای پیشرفت و تعمیم جت اسکی در کشور برنامه های استعدایابی و جذب مخاطبین رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان را در دستور کار داریم و به خصوص طی چند سال اخیر دراینراه گامهای موثری برداشته ایم .
او اضافه کرد: در این بین بانوان هم در جت اسکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و در تمامی مسابقات استانی و کشوری و دوره های آموزشی مختلف حضوری پر رنگ و مستمر دارند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی