۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری
رشد 10 برابری در جذب نیروی انسانی داشته ایم
1397/08/12
دانلود کنید
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری گفت:طی چند سال اخیر با تحولی که در توسعه رشته های تحت پوشش ایجاد کرده ایم یک رشد 10 برابری در جذب نیروی انسانی داشته ایم که این یک آمار فوق العاده است.
"عزت الله رییسی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی، با اعلام این خبر اذعان داشت: ما حدود 12 کمیته تحت پوشش و شهرستان فعال را مدیریت می کنیم و این در حالی است که پیش از این فقط چند رشته آنهم در شهرکرد فعالیت داشتند و این رشد روز افزون همچنان ادامه دارد.
وی افزود:روزی که هیات انجمنهای ورزشی را تحویل گرفتیم فقط 150 نفر بیمه شده داشتیم که این تعداد هم اکنون به 1500 نفر رسیده یعنی چیزی حدود 10 برابر ضمن اینکه 9 شهرستان تابعه و دو بخش لاران و فرخ شهر را هم فعال نموده ایم و با امکانات و فضاهایی که از ادره کل ورزش و جوانان، شهرداریها،سپاه،بسیج و دیگر نهادها در اختیار می گیریم کمیته های تحت پوشش را ساماندهی می کنیم.
"رییسی" در خصوص سرانه ورزشی و امکانات موجود در این هیات اظهار داشت:ما در سال 97 خانه دارت استان را افتتاح کردیم،اولین سایت پروازی سنگ فرش شده به نام سایت "دوپلان" در شهرستان "کیار" را به بهره برداری رساندیم ضمن اینکه 3 سایت پروازی دیگر شامل سایت "گردنه رخ" در شهر کرد، سایت "دیواره فارسان" و "چلی چه" در منطقه "فارسان" را در اختیار داریم که خلبانان زبده تحت پوشش در این مناطق فعالیت بهینه خود را ادامه می دهند.
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان چهارمحال و بختیاری نگاه ویژه به بحث آموزش را بسیار مهم تلقی کرد و تصریح نمود: ما برای توسعه و ارتقای رشته ههای تحت پوشش روی بحث آموزش و پژوهش اتکا داریم و در این راستا چندین دوره و کلاسهای آموزشی نظیر دوره مربیگری طناب کشی ودوره داوری سافت بال را برگزار کردیم و در آذر ماه جاری دوره مربیگری و داوری دارت را هم برپا خواهیم کرد.
وی فعالیت حوزه بانوان هیات را بسیار قابل قبول دانست و تاکید کرد:بانوان تحت پوشش در اکثر رشته ها فعالیت و پیشرفت خوبی داشته اند بطوریکه در حال حاضر در رشته هایی مثل سپک تاکرا و سافت بال جزو مدعیان محسوب می شوند، در رشته جهت یابی ملی پوش داریم و در طناب کشی و پاراگلایدر هم عملکرد مناسبی دارند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی