۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
حسن میرزاقابیک : تعامل هیات های استانها با انجمن راگبی رضایت بخش است
در 25 استان فعال هستیم / نقش استانها در موفقیت راگبی انکارناپذیر است
1397/07/24
حسن میرزاقابیک : تعامل هیات های استانها با انجمن راگبی رضایت بخش است
در 25 استان فعال هستیم / نقش استانها در موفقیت راگبی انکارناپذیر است
رییس انجمن راگبی تصریح کرد که تعامل هیات های انجمن ورزشی در استانها با این انجمن رضایت بخش و قابل تحسین است و ما در سایه همدلی برای بسط و گسترش این رشته مهیج و پرطرفدار گام برمی داریم .
حسن میرزاقابیک در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد : تا این لحظه راگبی در 25 استان کشور فعال است و مقرر کرده ایم تا پایان سال بقیه استانها نیز فعال شوند . هدف ما این است که با ارتقای سطح دانش مربیان ، تجربه معلمان راگبی در استانها را افزایش دهیم و در این راه آماده همه گونه همکاری با آنها هستیم .
وی افزود: بتازگی کلاس مربیگری در لرستان را داشتیم و این استان فعالیت خود را در راگبی و در بخش بانوان به شکل جدی شروع کرده است . برنامه انجمن راگبی این است که در صورت آمادگی هر استان برای آغاز فعالیت دراین رشته ، کلاسهای آموزشی را برای آنها برگزار کنیم .
میرزاقابیک در خصوص برگزاری دومین دوره کلاس آموزشی برای مدرسان استانهای مختلف کشور گفت : دومین دوره این دوره را آبانماه برگزار می کنیم و مراد ما از تشکیل اینگونه دوره ها این است که هر استان بطور اختصاصی مدرس داشته باشد و نیازی به معلمان دیگر مناطق نداشته باشند .
رییس انجمن راگبی در پایان از تعامل استانهای فعال در راگبی تشکر کرد و اظهار داشت : برخی از استانها در بخش اقایان و بعضا در بخش بانوان و برخی نیز در هر دو بخش فعال هستند و امید است در سایه همفکری بتوانیم راگبی را در سطح کشور ارتقا ببخشیم.جادارد از همکاری استانهای فعال در راگبی تشکر ویژه داشته باشم و یقینا تعامل این عزیزان در موفقیت های این رشته نقش اساسی داشته است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی