۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رییس هیات انجمن های ورزشی استان کردستان :
در 10 رشته تحت پوشش فعال هستیم
1397/07/24
دانلود کنید
رییس هیات انجمن های ورزشی استان کردستان با تاکید بر اینکه در 10 رشته ورزشی تحت پوش فعال هستیم ، گفت : حضور پربار ورزشکاران خانم و آقا در مسابقات مهم داخلی و توجه خاص به مقوله آموزش در اولویت برنامه های این هیات به شمار می رود.
فرهاد مبین در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود : خوشبختانه شهرستانهای تابعه مثل قروه ، مریوان ، بانه ، سقز ، بیجار ، کامیاران فعال هستند و در رشته های مختلف حضوری پربار دارند .
وی افزود : قرار است در هفته تربیت بدنی ، ورزشکاران مرد و زن این استان در مسابقات مختلف حضور یابند و هدف این است که نمایندگان استان کردستان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به عنوان مدعی حاضر شوند. همچنین ورزشکاران مرد در رشته اسپوکس در رقابتهای آتی قهرمانی کشور حضور خواهند یافت .
رییس هیات انجمن های ورزشی استان کردستان در ادامه گفت : در برخی از رشته ها همانند فوتبال رومیز ، ورزشهای هوایی ، فلوربال ، دارت و طناب کشی در صف مدعیان ایستاده ایم و تلاش می کنیم تا جوانان مستعد را شناسایی و آنها را برای فردایی بهتر آماده کنیم .
مبین در پایان گفت : امید می رود بتوانیم در پرتو حمایت بیش از پیش مسوولان ذیربط برنامه های آتی را طبق تقویم به پیش ببریم . البته ما نیاز به امکانات و بودجه بیشتر داریم که انشاالله بتوان با عنایت بیشتر مسوولان در مسیر بسط و گسترش رشته های تحت پوشش حرکت کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی