۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد:
هیات ها باید بازوان پرتوان فدراسیون انجمنهای ورزشی باشند
1397/07/16
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد:
هیات ها باید بازوان پرتوان فدراسیون انجمنهای ورزشی باشند
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد گفت: همه هیات ها باید پشتیبان و بازوان پرتوان فدراسیون انجمنهای ورزشی باشند و این میسر نمی شود مگر با تعامل و همبستگی.
"محمد صلواتی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود:هیات ها، انجمنهای تحت پوشش و حوزه ستادی فدراسیون همه یک خانواده بزرگ هستند که با درایت فدراسیون انجمنهای ورزشی یک مجموعه عظیم و تاثیرگذار را در ورزش کشور تشکیل داده اند و در این بین هیات ها نقش موثری در پیشرفت و توسعه رشته های ورزشی ایفا می کنند.
وی از فعالیت 8 رشته تحت پوشش در یزد خبر داد و تصریح کرد: رشته های دارت، اسپوکس،طناب کشی،ورزشهای هوایی، بازیهای الکترونیک،کریکت فوتبال رومیز و فلوربال در یزد فعالیت مستمری دارند ضمن اینکه علاوه بر یزد در 4 شهر اشکذر، بافق، میبد و ابرکوه هیات انجمنهای ورزشی تشکیل داده ایم.
صلواتی اضافه کرد: ما در تلاش بوده ایم که در اکثر مسابقات کشوری و لیگ حضوری فعال داشته باشیم ضمن اینکه در بحث میزبانی هم شرایط خوبی داشته ایم و پذیرای سه مرحله مسابقات رنکینگ کشوری دارت،رقابتهای فلوربال بانوان و فستیوال ورزشهای هوایی بوده ایم و همچنین دوره های آموزشی مربیگری و داوری اسپوکس، دارت و طناب کشی را برگزار کرده ایم.
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان یزد از تعامل با اداره جات و ارگانهای دولی خبر داد و اذعان داشت: بهرحال در بحث استفاده از امکانات و برگزاری مشارکتی مسابقاتی همچون دارت و طناب کشی در سازمانهای مختلف مثل شهرداری اقداماتی داشته ایم و این مهم همچنان ادامه دار خواهد بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی