۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نصیری:تجربیات گرانبهایی در ایتالیا کسب کردیم
1397/07/02

نصیری:تجربیات گرانبهایی در ایتالیا کسب کردیم

رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا(واکو آسیا) گفت: کسب تجربه مهمترین هدف حضور تیم دونفره در مسابقات جهانی نوجوانان بود.
"ناصر نصیری" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: این برای اولین بار بود که تیم ایران در رده سنی پایه در مسابقات جهانی شرکت می کرد و بالطبع ما توقع زیادی از این تیم دونفره نداشتیم و بیشتر آشنا شدن با فضای مسابقات جهانی و بدست آوردن تجربه هدف اصلی اعزام این تیم بود به ایتالیا بود.
وی اظهار داشت:تیم ملی نوجوانان کشورمان متشکل از "محمدرضا دشت آرا" در وزن 51 کیلوگرم و "مهدی جعفری" در وزن 81 کیلوگرم با مربیگری "رزاق جعفری" در این رقابتها و در بخش "لوکیک" شرکت کرد که شرکت کنندگان کشورمان با قرعه سختی مواجه شدند و در مرحله نخست به مصاف رقبای قدرتمندی از روسیه رفتند و با وجود مبارزاتی پایاپای و قابل قبول از دور رقابتها کنار رفتند.
نایب رییس سازمان جهانی واکو سطح مسابقات جهانی رده های سنی را بسیار بالا توصیف کرد و اذعان داشت: در این رقابتها کلیه تیمها به جز ایران با تیمی کامل شرکت کرده بودند و طبق آیین نامه مسابقات جهانی رده های سنی پایه در هر کشور در هر وزن دو نماینده داشت و ما با دو شرکت کننده بهیچ وجه با تیمهای دیگر قابل قیاس نبودیم.
وی تصریح کرد: تیم روسیه در این مسابقات با 250 شرکت کننده در ایتالیا حضور پیدا کرد و بهرحال سطح کمیت و کیفیت رقابتهای جهانی بسیار بالا بود و این رقابتها استارتی بود برای حصول تجربه و امیدوارم که بتوانیم با تقویت تیمهای پایه و توجه ویژه به رده های سنی نوجوانان و جوانان بتوانیم برای این رشته پرمخاطب و مدال آور پشتوانه سازی کنیم.
نصیری خاطر نشان کرد:در این مسابقات 2353 ورزشکار از 65 کشور جهان شرکت داشتند و حضور تیم واکوی ایران در رده سنی پایه علاوه بر کسب تجربه در راستای مراودات در دیپلماسی ورزشی صورت گرفت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی