۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مومنی: تکرار نایب قهرمانی جهان دور از دسترس نیست
1397/06/18

مومنی: تکرار نایب قهرمانی جهان دور از دسترس نیست

سرمربی تیم ملی جوانان دارت کشورمان گفت: سطح کمی و کیفی مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود عالی بود و رقابت تنگاتنگ مدعیان امیدواریهای زیادی را ایجاد کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "حمیدرضا مومنی" با بیان این مطلب اظهار داشت:رقابتهای قهرمانی کشور جوانان به نسبت ادوار گذشته هم به لحاظ تعداد تیمهای شرکت کننده و هم در بعد فنی شرایط مناسبی داشت و هرچه جلوتر می رویم سطح این مسابقات ارتقا پیدا می کند.
وی افزود: بدون شک با برگزاری مستمر مسابقات رده های سنی پایه هم بر تجربیات دارتر های جوان افزوده می شود و هم می توان از دل این رقابتهای کشوری نیروهای مستعد و آتیه دار را استخراج کرد و به تیمهای ملی تزریق نمود.
مومنی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شاهرود اذعان داشت:این آخرین اردوی یک هفته ای تیم ملی جوانان بود که با حضور 14 نفر برگزار شد که تمرینات تخصصی و روانشناسی را در این مرحله مرور کردیم و قرار است تا قبل از اعزام به رقابتهالی جهانی 6 مرحله اردوی دیگر برگزار کنیم.
سرمربی تیم ملی جوانان دارت تصریح کرد:در پاییز و زمستان اردوهای تمرینی را آخر هفته و 3 روزه برگزار می کنیم تا لطمه ای به درس و تحصیل ملی پوشان وارد نشود ضمن اینکه با خط خوردن 4 نفر، اردوی بعدی را با حضور 10 نفر به اضافه "امیر علی رمضانی" از خراسان رضوی به عنوان یکی از استعدادهای دارت جوانان طی روزهای 25 تا 28 مهر به میزبانی مازندران برگزار خواهیم کرد.
وی با تاکید بر لزوم بازیهای تدارکاتی برای ملی پوشان به خصوص تیمهای خارجی گفت:قرار است همزمان با اردوی مازندران و همچنین در بهمن ماه مسابقات اوپن جوانان هم برگزار شود که می تواند محک مناسبی برای ملی پوشان باشد ولی ما نیاز مبرم به بازی با تیمهای خارجی داریم و برای این مهم به انجمن دارت پیشنهاد کرده ایم که شرایط مسابقه دوستانه با تیمهای ترکیه و روسیه فراهم شود و امیدواریم که این مهم محقق گردد.
مومنی درباره حضور در مسابقات جهانی رومانی گفت: بهرحال ما با یک برنامه ریزی مدون و هدفمند پای به این رقابتهای معظم می گذاریم و بدنبال این هستیم که اعتبار و حقانیت دارت ایران مثل رقابتهای جهانی کوبه ژاپن را نشان دهیم و امیدوارم که بتوانیم از عنوان نایب قهرمانی جهان در رومانی دفاع کنیم و با توجه به انگیزه و سطح امادگی ملی پوشان رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی